Mit tehetek ha nem fizet a vevő?
Eddig pozitív tapasztalataim voltak a Facebook marketplace hírdetéssel, eladással kapcsolatban. Most viszont tanácsot kérnék, mit tehetek.
A vevő kérte postázzak egy terméket. Természetesen megbeszéltük, kifizeti a posta költséget is. Megadtam a bankszámlaszámomat. Megbízva benne elpostáztam neki a terméket, a postaköltséget kifizettem. Azóta 2 hét eltelt, látom, hogy megkapta az üzenetet melyben elküldtem a feladószelvény képét, de nem válaszol. Többször kértem, utaljon. Van a marketplacen erre megoldás?
Nem valószínű, a marketplace csak egy felületet biztosít a hirdetéshez. Még ha jelenteni is lehetne, a Facebook abba nem fog beleszólni és kezdeni sem tud a helyzettel, hogy egymás között ti hogyan rendezitek le az adásvételt.
Ez az eset tanulópénz lesz, hogy ezentúl hogyan üzletelsz. Inkább álljon el az érdeklődő, de ne engedj azokból a feltételekből, amivel csökkenthető az átverések esélye.
A dolog nagyon egyszerű: megírod neki, hogy három napon belül fizet, vagy ügyvédet fogadsz - az ő költségére.
Ezek után TÉNYLEG ügyvédet fogadsz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!