Számla másolatot nem kaptam, mit tegyek/tehetek?
Figyelt kérdés
Első munkahelyemen rendeltem cégemnek egy tételt, meg is érkezett minden rendben volt, de szólt a könyvelőnk, hogy a számla amit adtam neki az 3.példány, és nem első..
A bolt ahonnan vettem a tételt azt írta, hogy az első példány a csomaggal együtt érkezett hozzánk, viszont mi nem találtuk.
Kértem számla másolatot, de erre az e-mailre már nem kaptam választ.
Ilyenkor mit tegyek ill. mit tehetek? Még írjak a boltnak, esetleg keressek másik embert a cégükön belül?
Miért nemjó a 3.példány, miért kell az 1.?
Ha az első példányt elküldték és nemtud másolatot készíteni róla, a saját (második) példányáról én kaphatok másolatot ami már jó lehet a könyvelő kollégámnak?
2020. szept. 2. 08:20
1/3 anonim válasza:
Igazából a számláknál már jópár éve nincs 1. 2. 3. példány, hanem minden példány eredetinek minősül (nem is kell feltüntetni a példányszámot). Ha az a harmadik példányod eredeti, akkor jó a könyvelésbe is. Ha az csak egy másolat, akkor rá kell írni, hogy az eredetivel mindenben megegyező hiteles másolat, bélyegző pecsét a cégtől aztán kész.
2/3 Fsms válasza:
Ha bemegy a nav e-számla oldalára, onnan le tudja tölteni. Teljesen felesleges kérni.
3/3 anonim válasza:
Számlaképet onnan nem tud lekérni, csak számlaadatokat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!