Tegnap rendeltem könyveket (nem lehetett kiválaszttani hogy melyik cég kézbesítse)
Az előbb olvastam néhány véleményt, és kb mindenki azt mondja hogy nem szállítják ki, heteket késik, rossz állapotban kapják meg. Most egy kicsit félek attól hogy mi fog fogadni.
Ill még egy kérdés: Kb hány nap alatt szállítják ki?
Disztarcsat rendeltem, napokig telefonalgattam mire a bolt noszogatasara valahogy idekeveredett a futar, egy lepukkant dobozos ronccsal. Siettem, atvettem gyordan mentem dolgomra. Masnap nezem ketto szet volt torve, ment a kukaba. Persze az en hibam volt, h nem ellenorztem le.
2021. ápr. 23. 20:00
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 anonim válasza:
Nekem minden rendben volt. Gyorsan ideért és kifogástalan állapotban volt. Remélem neked is minden rendben lesz.
#1 nagyon sajnálom
2021. ápr. 23. 22:58
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 anonim válasza:
Bocsánat #2
2021. ápr. 23. 22:59
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 A kérdező kommentje:
Annyit már most elmondhatok, nagyon tetszik a csomagkövető rendszrük. Állítólag 26.-án kellene megérkeznie, majd írok véleményt, hátha valaki mást is érdekel. Ja és köszi 3-mas
2021. ápr. 24. 00:28
6/10 A kérdező kommentje:
rendszerük*
2021. ápr. 24. 00:29
7/10 A kérdező kommentje:
1. Pozitívan csalódtam, a sok sz*r után amit olvastam a neten (nem itt) hát... elbizonytalanodtam.
2. Gyors szállítás, a csomagkövető rendszerük (majdnem) tökéletes, kedves futár
3. A könyvek sértetlenek
4. Mínusz pont, hogy nem talált el hozzánk, ezért el kellett mennem a falu központjába, de ez nem baj, mert a GPS nem mutatja a házunkat
5. Összességében minden rendben volt, máskor nem fogok ennyi véleményt olvasni a neten, hisz felesleges
2021. ápr. 26. 11:31
8/10 dhugo válasza:
Szerintem egy nagy rakás sz@r a cég! Rendeltem az Alzánál és sajnos én sem tudtam választani céget, hogy ki hozza ki. Ez a sz@r cég küld egy e-mail -t, hogy mikor jönnek. Persze 4 órával szállítás előtt és persze, hogy nem olvastam időben. Az rendben, hogy időben érkezett, de az eddigi normális futár cégek előre értesítettek, hogy jönnek. Nem azután, hogy már becsöngetett a címemre. Természetesen telefonon beszéltem mikor hívott a tag. 3 percen belül visszahívtam, természetesen nem vette fel, mint a következő 5 hívásomat sem. Hívom az ügyfélszolgálatot, aranyos hölgy mindjárt segít. Félrekapcsol, majd 2 perc után kinyomja a hívásomat. Várok 5 percet hátha visszahív, de nem. Újra telefonálok,megint egy aranyos hölgy megint azt kapom hogy rákérdez a futárra, és persze ő sem éri el. Jönnek a kifogások, hogy a futár helyesen járt el. Kérdeztem is a nőtől, hogy 3 perc alatt gondolom lekocsikázott a térképről a futár, hogy nem veszi fel a telefont. Valószínű, hogy viszem tovább fogyasztóvédelemre és Alzától sem rendelek egy ideig.
2021. júl. 16. 13:36
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
A futáruk felhív telefonon, megkérdezi a címemet, megkérdezi kitől várom a küldeményt, megkérdezi mit tartalmaz a küldemény. Ezután közli, hogy ilyen küldemény nincs nála, biztos véletlenül adta ki neki a rendszer a kézbesítést. Megkérem erre a futárt, hogy legyen kedves a központnál utánajárni, hogy akkor kinél van a küldeményem, ezt a futár elutasítja, mondván, hogy ez már nem az ő dolga. Ezután felhívom én a központot és kiderítem én, hogy a küldeményem a raktárban maradt. Ez a legújabb csalódás velük kapcsolatban, de eddig valahányszor ők szállítanak egy küldeményt, csak rossz tapasztalatom volt. Már rettegek, ha kiderül, hogy ők "próbálják majd megkísérelni" a kiszállítást...
2022. márc. 23. 14:39
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
Kiszállítja ugyan, de 2 perccel azelőtt hív, hogy ideér. Email és SMS 2 órával az érkezése előtt jön, természetesen nem láttam.
Nem hajlandó emeletet mászni. Magyarul ha esetleg betegen tartózkodsz otthon, még te mássz le hozzá.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!