A csomagküldő cégek hogy rendezik a csomagkiküldést? Nehéz lenne egy reális 8 órás időablakot is figyelembe venniük a címeknél?
Szűkebb időablakot nehéz megoldani. Némileg eltér a saját kocsival szállító áruházak esete, ahol szokott lenni pl. kétórás idősáv is.
Gondolom az is közrejátszhat, hogy könnyebben tudnak tervezni, míg a futárcégeknél sok helyről kell felvenni csomagot, azt bejuttatni a telepre, majd onnan kiszállítani. Az áruházaknál csak kifelé kell koordinálni. Nem biztos, hogy igazam van.
Mi futárcéggel dolgoztatunk, amit délelőtt elvisznek tőlünk, másnap van a címen, de csak azt tudják vállalni, hogy adott napon reggel és késő délután között jut el a vásárlóhoz.
Nem találtunk olyan szolgáltatót, amelyik ennél szorosabban be tudja határolni az érkezését.
Ezt értem is, ezért írtam 8 órás időkeretet.. .
A problémám ott van, hogy szerintem a legtöbb ember vagy munkában vagy otthon van és ha a futárcégeknek lennének ilyen idősávja amiben ki lehetne választani, hogy abban a sávban akarod és ahhoz adod meg a címet, szerintem jó lenne..
Tehát elkerülhető lenne, hogy munkaidőben az otthoni címre vagy munkaidőn kívűl munkahelyi címre próbálja meg kivinni a futár és így újra meg kelljen kísérelni a kézbesítést..
Tudom vannak csomagpontok stb.. ,de nem minden webshop szerődik ilyenre..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!