Jártatok így a Telekommal? Mik a tapasztalatok? (Nintendo switch, telekom)
Lassan 2 hete,hogy boltban meg lett rendelve a készülék.
Első héten felhívtak őket, hogy mi a helyzet akkor azt mondták valami papírhiba újraindítják a rendelést. Én azzal számoltam kb mai nap fele megérkezik az új rendelésnek köszönhetően, de nem. Ma azt mondták még pár nap, míg átadják a futárszolgálatnak (GLS), mivel ma még csak "összekészítik a terméket".
Most én ezt megértem, vannak hibák, teljesen rendben van, DE semmiféle értesítést nem kaptam az első hibáról. Vagyis ha én nem hívom őket várhattam volna még egy darabig, hogy kiderüljön a rendelésem vissza lett dobva.
(Pontosan fizetőek és régóta telekomosok vagyunk.)
Illetve ezek után is az hogy kiderüljön mi a hiba stb. eléggé lejebb vitte a véleményem róluk, lényegében nagyot csalódtam bennük. Abban ahogy eljártak ezügyben.
Azon gondolkoztam, hogyha a héten nem jön meg elállok a szerződéstől.
Hasonló tapasztalatok?
Nálatok rendelt termék (NEM telefon) mennyi idő alatt érkezett meg? Mennyire volt zökkenőmentes?
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!