Ha a Magyar Posta küldeménykövetése szerint én megkaptam valamit, de én mégsem kaptam meg, akkor hogyan lehet reklamálni? kérhetem, hogy mutassák be az átvételi elismervényt?
Az a baj, hogy mostanában(vírus) nem személyesen írod alá a cuccot, hanem a futár/postás ír alá helyetted, így nem is tudom, hogy mire mennél ezzel. De mindenképpen reklamáld meg! Első lépésben a lakhelyed szerinti illetékes postahivatalnál (városokban körzetesítve vannak) és ha ott nem érsz el eredményt, akkor a MP.Reklamációs osztályán.
Az sem mindegy, hogy amit hoztak (volna) az már ki volt e fizetve általad, vagy sem?
#3
"Ha hivatalos irat vagy tértis nem írhatja alá az ügyfél jelenléte nélkül"
Pont erről beszélek! Az orrom előtt írják alá a küldeményt.
Én egyszer ezt a választ kaptam:
Tájékoztatjuk, hogy a kézbesítési kísérlet megtörténtének igazolására lehetőségünk nincs. Az értesítőket nyilvántartásba vétel nélkül kezeljük, kézbesítésük utólag nem kimutatható.
És a cuccom szépen visszament a feladóhoz..
6-os ez így van. De a kettőtök esete teljesen különbözik.
1. Nálad az lehetett, hogy nem dobott értesítőt, vagy dobott csak máshova. (Erre írja, hogy a kézbesítési kísérletet nem tudják igazolni). Nem értesültél a küldeményről, visszament a feladóhoz. Szabálytalan és bosszantó.
2. A kérdező esetében, ha nem az ő háztartása vette át, egy vad idegen, illetéktelen kapta meg a küldeményt. Nem tudjuk milyen küldemény, de lehet csomag, amiért fizetett, személyes adatokat tartalmazó levél stb. Azt viszont kimutatja a rendszer, hogy kézbesítette vagy sem. Ha kézbesítette, de nem nekik, ki kell vizsgáltatni.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!