Úgy érzem átvertek Jófogáson. Mit tegyek?
Figyelt kérdés
Vettünk a gyereknek egy játékot, amit nagyon szeretett volna. Csak annál a hirdetőnél találtunk, Ő pedig csak előre utalással küldte volna. Foxpost-ba kértük, elutaltuk az árát. Elméletileg hétfőn adta fel, máskor ilyenkor már rég itt volt. Semmi e-mailt, értesítést nem kaptam, még nyilvántartásba vételt sem. Az eladó küldött egy csomagszámot, beírtam a foxpost rendszerébe a számot és jött a hidegzuhany.... A megadott számmal csomag nem létezik.... Azt hittem a guta megüt. :( Írtam neki, hogy valami nagy gáz van, de erre már nem is válaszol. Normális válaszokat szeretnék, "Minek utaltál előre", "Ezt jól megszívtad" stb köszi, de nem érdekel!2020. ápr. 29. 16:14
2/3 anonim válasza:
Van a jófogásnak erre egy címe, ahol jelentheted és mivel a feladás bizonyíthatóan nem történt meg, szerintem jó pozícióból indulsz.
3/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat, már nincs semmi baj, megjött az automatába. :)
2020. ápr. 29. 21:45
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!