Lakcim valtozas bejelentéshez milyen iratokat kell magammal vinnem?
Figyelt kérdés
Vettem egy lakast. Vinnem kell valamit amivel bizonyítom, hogy az enyém a lakas? Eltelt par honap elfelejtettem atiratni mert az allando lakcimem egy utcanyira van. Most olvastam, hogy 3napon belul meg kellett volna tenni. Kaphatok ezert valami büntetést?2020. jan. 16. 19:53
1/3 anonim válasza:
"Milyen dokumentumokra van szükség az ügyintézéshez?
a kérelmező érvényes, személyazonosításra alkalmas okmányára (pl. személyi igazolvány, útlevél, jogosítvány), a lakcímkártyára (az igazolvány cseréje esetén),
a lakás feletti rendelkezési jog igazolására (tulajdoni lapra vagy adásvételi szerződésre, önkormányzati bérlakás esetében bérleti szerződésre), illetve a lakás tulajdonosának vagy a lakás használatára egyéb jogcímen jogosultnak a hozzájárulására."
2/3 anonim válasza:
A szükséges iratok ld. fent, büntit nem kapsz érte, de ettől még jelentkezz át ha nem akarod hogy az összes hivatalos leveled, értesítőd a régi címedre menjen. Többek között azért is, mert attól hogy nem kapod meg, a 2. eredménytelen kézbesítés esetén kézbesítettnek tekintendő, egy fontos NAV levélnél vagy másnál viszont kellemetlen lehet ha e miatt kicsúszol majd valamilyen határidőből.
3/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat :)
2020. jan. 17. 09:51
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!