Eladtam valamit használtan, és most problémázik a vevő. Mit tegyek?
Figyelt kérdés
Illetve mi a “helyes” megoldás?
Múlt héten személyes találkozóval eladtam valamit, de a vevőnek mégsem tetszik a tárgy, pedig személyesen meg tudta nézni, ki tudta próbálni, mielőtt odaadta a pénzt érte. Akkor meg volt elégedve vele, és tudta mit vesz, hogy használt a termék, vannak hibái, van rajta karcolás stb. Most mégis problémàzik és szeretné vissza a pénzét.
Ti mit tennétek a helyemben? Nem szeretném visszavásárolni a terméket, mert adtam lehetőséget a szemrevételezésre. Szerintetek helyesen cselekszem, vagy nem korrekt a hozzáállásom?
2019. nov. 4. 20:15
1/5 anonim válasza:
Ha megnézte, kipróbálta, akkor nincs joga visszacsinálni a bizniszt. Én nem vásárolnám vissza.
2/5 anonim válasza:
Ne vedd vissza. En lagalabbis biztos nem tennem.
3/5 A kérdező kommentje:
Köszi a helyeslést! Nem vagyok otthon a bizniszelgetésben, így nem voltam biztos magamban.
2019. nov. 4. 20:29
4/5 anonim válasza:
Ha olyan hibáról van szó, amiről te is tudtál és arról előzetesen tájékoztattad, akkor nem kell semmit tenned.
5/5 anonim válasza:
Nem kell visszavenned. Megnézte, megvette, senki nem kényszerítette.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!