Szerintetek mik a nehézségei a call centeres munkáknak? Mit gondoltok, miért nem tudja mindenki csinálni? És, aki pedig tudja csinálni, az miért tudja csinálni?
Figyelt kérdés
2019. okt. 8. 10:47
1/2 anonim válasza:
Jó kommunikációs, problémamegoldó és stressztűrő készség kell hozzá. Ezek közül ha egy is hiányzik, már ne is próbálkozz.
2/2 anonim válasza:
Nehézség? Az nincs.
1.
- Jó napot, folyik a micsoda?
- A víz?
- Ahhát, gyűjjenek gyorsan?
- Hova menjünk, kérem?
- Hát a konyhába.
- De hol van a konyha?
- A lakásban te idióta (lecsapja)
2.
- Jó napot kívánok, a biztosítótól keresem.
- Nekem nincs biztosításom...
- Éppen ezért hívom, hogy ajánlani tudnék önnek
- nyádba, hp.
Szóval vagy téged hívnak, és végtelenül ostobák fognak elküldeni délre, mert nem tudod belőlük kiszedni, mit akarnak.
Vagy te kapsz egy listát, hogy embereket zaklass. Muszáj, mert másképpen nem kapsz pénzt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!