Kezdőoldal » Egészség » Táplálkozás » Miért ekkora a különbség a...

Miért ekkora a különbség a két nap között?

Figyelt kérdés

Mindig odafigyeltem az étkezésemre, hogy elegendő vitamint, ásványianyagot vigyek be a szervezetembe. Hamarosan babát szeretnénk, és a dokim feleslgesnek tartotta - ahogy én is - a folyamatos terhesvitamin szedést, elegendőnap tartotta két naponta. A vérképem tökéletes.

Elkezdtem minden második nap szedni. Azokon a napokon, amikor beveszem, általában émelygek picit, így áttértem az esti bevételre. Akkor is másnap reggel érzem picit. Amikor pedig nem szedem, semmi bajom. Viszont amikor szedem, sokkal nyugodtabb vagyok, amikor pedig nem, sokkal idegesebb, türelmetlenebb. 1 hónapot végigcsináltam, végig ez volt, a ciklusom nem befolyásolta. Miért lehet ez? Talán mégis szüksége lenne a szervezetemnek valamilyen vitaminra?

A LaddeVit-et szedem.

2011. aug. 6. 08:26
 1/2 anonim ***** válasza:

Laikus vagyok, csak tippelek. Hányingered lehet, hogy vagy pszichésen van ("nincs szükségem vitaminra"), de lehet attól, hogy egyszerűen nagy a tabletta (valaki nem bírja) vagy lehet valamelyik összetevőtől (nem a vitamintól, hanem, egy hordozótól vagy amitől összeáll a gyógyszer pl. kapszulává). Lehet érdemes lenne egy másikat kipróbálni, kérdezz rá a patikusnál.

A nyugodtság lehet, hogy a plusz B-vitaminnak köszönhető, én is pont ezt figyeltem meg ugyanis, pedig a hajamra kezdtem szedni :) De persze ez is lehet, hogy csak pszichés.

2011. aug. 6. 09:20
 2/2 anonim ***** válasza:
Hát, ha ez a helyzet, akkor nagy valószínűséggel mégis szükséged van azokra a plusz vitaminokra! Egyébként lehet, hogy vmelyik segédanyag okozza a hányingert. Próbálj ki másik vitamint a mostani helyett és előtte nézd meg alaposan az összetételét.
2011. aug. 6. 09:59

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu