Van itt olyan, aki a lelkisegélynek azon a felén volt/van, aki felvette/felveszi a telefont?
Nem egy gyakori téma ez. Számtalan helyen szembejön az emberrel, mely telefonszámokat hívhatja fel szükség esetén, és kifejezetten jó is, hogy ekkora hangsúlya van már ennek a szolgáltatásnak, vagy sokkal inkább lehetőségnek.
A gondolataim azonban abba az irányba siklottak most, hogy mi a helyzet azzal, aki felveszi a telefont a lelkisegélyre szoruló embernek?
Ha dolgozott ilyen helyen valaki, hogy írná le a munkakörét?
Van protokoll arra, hogy bizonyos kategóriájú hívásokból mennyit szabad fogadni, foglalkozni vele?
Vannak protokollok arra, hogy a lelkisegélyt nyújtó egyén is lehetőség szerint ép maradjon?
Hogy néz ki ez az egész munkavállalói szempontból?
Meddig lehet ilyen munkakörben dolgozni?
Vannak esetek, melyek után kötelező a szabadság?
Esetleg olyan protokoll, amely előír valamilyen terápiát?
Mások lelkével foglalkozni szinte minden munkakörben megterhelő, és mindenképp elhivatottságot igényel.
Mi garantálja, hogy ez az elhivatottság ne csorbuljon?
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!