Kezdőoldal » Egészség » Fogak, szájápolás » FLORIÁN DENTAL! Már kétszer...

FLORIÁN DENTAL! Már kétszer is átvertek! Nektek mi a véleményetek erről?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Szeretném elsősorban megosztani mindenkivel, aki ide kattint a tapasztalataimat, másodsorban pedig érdekelne a véleményetek, és hogy ti mit tennétek!


Történt egyszer, hogy elhatároztam, elmegyek egy magán fogorvoshoz:)

Az orvos nagyon kedves volt, a kezelés sem fájt, a minőséggel is maximálisan elégedett voltam.

Viszont kiderült, hogy vissza kell még mennem párszor.


Volt olyan szerencsém, hogy találtam a brigádnál kupont, pont ugyanabban a fogászatba. Gyorsan meg is vettem őket, kaptam a lehetőségen. Ha mehetek fél áron, hát miért ne tenném meg?


Fel is hívtam őket, de kiderült, hogy a kuponnal NEM MEHETEK, ahhoz az orvoshoz, akinél először voltam. oké... akkor bejelentkeztem egy másikhoz...( ő is biztos aranyos, ügyes, kedves lesz, ezzel nyugtáztam magamat)


Mikor oda mentem az időpontra, amire 1 hetet vártam, megdöbbenve tapasztaltam, hogy a rendelő ZÁRVA! Fel is hívtam őket, mert azonnal magyarázatott akartam! Közölte valami agyatlan nő a telefon mögül.

"Ja, hát elfelejtettünk szólni, hogy át tettük máshova a rendelőt, adok új időpontot"


Ezt még le is nyeltem... tök jó legalább nem kapok ma szurit a képembe... milyen jó már nekem:)


Vártam megint 1 hetet, elmentem az új helyszínre, véletlen késtem 10 percet, mert leállt a busz a forgalomban. Nem telefonáltam, mert első alkalommal 1 órát vártam kint, és a múltkor pedig "elfelejtettek" felhívni, hogy ne menjek már a helyszínre, mert nem rendel. Gondoltam nem gáz ez a 10 perc késés.

Mikor oda értem közölték, hogy a nem kuponos vendéget már előre vették, adnak másik időpontot... menjek haza...


Csak bámultam, mint borjú az új kapura... majdnem azt mondtam, hogy ha most nem engednek be, akkor visszaváltom mindkét kupont, és soha többé nem megyek vissza hozzájuk.

De aztán eszembe jutott... hogy felesleges, ha nem akar fogadni az orvos, én pedig erőszakkal be megyek, akkor tuti biztos lehetek benne, hogy "véletlenül" elfogja rontani a fogamat. (úgyis kuponos vagyok, hát kit érdekel, nem mondhatom azt, hogy nem fizetek, mert már kifizettem).

Ezért úgy döntöttem, hogy elfogadom az új időpontot, addig meg majd eldöntöm, mi legyen!


Én úgy gondolom, hogy a fogorvos van értem, és nem fordítva! Volt pofájuk ezt megtenni, és még csak, meg sem kérdezték, hogy fáj-e esetleg a fogam... Csak mert már 3-rom hete várok...

Gusztustalan.

Milyen naiv voltam, hogy azt hittem, az orvosokat az hajtja, hogy segítsenek másokon. A francokat!


Mi a véleményetek?


2013. febr. 25. 14:53
 1/8 anonim ***** válasza:

Sajnos a kuponos dolgoknak ez a hátulütője :-(

Én kétszer fáztam rá ilyen kuponos dologra (az egyikből már rendőrségi ügy van, a másiknál hál'Istennek nem fizettem előre, ott csak az időm bánta).

Úgyhogy én azt mondom, hogy inkább kifizetem valaminek az árát, de ne b@sszanak át...lehet bármilyen hihetetlen akció, én nem kérek belőle.

2013. febr. 25. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:

De most nem tudom, hogy ezek után be merjek-e ülni a székbe:S

Még az orvos sem ugyanaz, tehát még azt sem tudom, mondani, hogy csak a recepciós ilyen bunkó.


Nem tudom mi legyen... brigádnál vissza váltják elvileg a kupont... vagy hátha szerencsém lesz, és lelkiismeretesen megcsinják az én fogamat is????

2013. febr. 25. 15:06
 3/8 anonim ***** válasza:
Úgy látszik már olyan sok a rossz tapasztalatok miatt a magán fogászatokon az ember, hogy 1-1 fő nem számít, velem olyan durván beszélt egy másik fogászaton a doktornő, hogy csak néztem nagyot és roppantul szégyeltem magam, helyette is, nem is mentem oda többet, de úgy érzem, hogy nem is volt érdekében, van elég betege.
2013. febr. 25. 15:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

De ha már ez a helyzet, akkor mi a francnak jelentkeznek kuponra a fogászatok???

Amúgy fura nekem, hogy lassan már a szívműtétet is kuponra lehet rendelni...:)

Akkor ne legyen kupon az olyan hellyeken, ahol diagnosztika szükséges!

2013. febr. 25. 15:15
 5/8 anonim ***** válasza:
én tapasztalatom, mielöt rá találtam fog dokimra amihez mai világban nagy szerencse kell, voltam 1 2 helyen állapot felmérésre , meg sokat böngésztem a nettet miket tapasztaltam:) pl: sok helyen nem ingyenes az állapot felmérés , ahol ingyenes ott nagyon gyorsan meg néznek árat is ugy mondanak hogy csak találomra ennyi lesz kb...! van olyan hely elkérnek 8000 ft álapot felmérésre,és ha náluk csináltatod meg a fogad ebből a 8 bol levesznek amit sosem vesznek le sőt még kérnek is mert egy tömés joval 8 felet van :) tehát már be is huztak !van ahol nem tudsz elmeni meg beszélt időpontra példa állapot felmérésre ma 14 orára , mikor mész uj időpontban 1 2 ezrest kérnek el mert nekik pénz ki esés volt. sztk hát sok embertől halotam rosszakat pl,,egyik ismerösöm ismeröse aszisztens elmondta sztk ide oda fizetnunk kell olykor tömés 5 ezer ft, meg adjuk tb számot stb... ők onnan is kapnak pénzt még :) akor már majd nem egy magán dokinál tartunk tarifánál, mit kapunk 5 ért frászt ahogy furnak sok várakozást, idegesitő ajto csapkodásokat, és ami fontos kegyetlen bánás modot jah ha nincsen lakcimed kerulethez még le is néznek....nah eza sztk. és ami lehet menthető azt neked 85% tuti javasolják huzd ki mert nekik az gyorsab lesz:) én fog dokim rendelöje kis lakás doki barátságos kedves keze munkája nagyon jo minőség, árai nagyon elfogadjatok más magán tarifához, nyugodt nem kapkod el semit kedves aszizstens van vele , ha akarnék sem tudok rosszat mondani rá...
2013. febr. 25. 17:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim válasza:

Tisztelt Kérdésfeltevő!

Megkésve ugyan, de a Flórián Dental fogászati szakrendelő nevében szíves elnézését szeretnénk kérni az Önt ért attrocitásért. 10 hónappal ezelőtt egy nagyszabású átalakítást végeztettünk el szakrendelőnkön, ami sajnos megnehezítette munkánkat.

Recepciósunk valóban hibázott, s nem nyújtott megfelelő tájékoztatást, ezért azonban nem fogászati szakorvosainkat terheli felelősség. Általában a recepciósaink jegyzik a páciensek kezelési időpontjait, szakorvosaink pedig mindig az adott páciens legjobb ellátására törekszenek. Fogorvosaink nem kapnak előzetes tájákoztatást arról, ki hogyan, mivel, milyen úton kíván fizetni, hiszen erre idő se lenne, és etikus sem lenne. Orvosaink feladata a gyógyítás, az hogy a váróban mi történik, a folyamatos kezelések miatt nincs figyelmük homlokterében. Tehát ebből következik az is, hogy aki kuponnal érkezik sem részesülhet kevésbé minőségi ellátásban. A gyógyítás nem vicc, nem függhet kicsinyes bosszúállástól, s nem is fordulhat elő ilyen a Flórián Dental szakrendelőben.

Kérjük, fogadja el utólagos bocsánatkérésünket, s Flórián Dental szakrendelőnk Facebook profilján küldje el privát üzenetben nevét, és elérhetőségeit, hogy eljuttathassunk Önnek egy ingyenes fogfehérítésre jogosító ajándékkártyát.

Tisztelettel,

Flórián Dental

2013. dec. 16. 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 Patkó János válasza:

Kedves Kérdező!

"Kálváriád" leírása alapján nem gondolnám, hogy téged bárki is átvert volna. A te problémád az, hogy rugalmatlan vagy. Sajnos előfordul, hogy az ember hibázik, elfelejt dolgokat, elront dolgokat. Még akkor is, ha pénzt kap a munkájáért...

A rendelő dolgozói is mondhatnák, hogy átverted őket, amiért nem értél oda (de még csak nem is értesítetted őket a szerencsétlen késésről) a megbeszélt időpontra, akkor is, ha te ezt teljesen jogos kompenzációnak érzed. Az, hogy 10 percet késtél, és nem szóltál, egyértelműen a te hibád. Ne csodálkozz hát, ha beengedik az utánad következőt!

Az a véleményem, hogy nem tisztességes dolog lejáratni egy egész rendelőt (még ha volt is problémát egy munkatársukkal), bogarat ültetve ezzel mások fülébe is, akik esetleg elégedettek lennének a szolgáltatásukkal.

De ne érts félre! Nem az a baj, hogy leírtad, hogyan jártál, mert a tapasztalatok megosztása nagyon fontos dolog. Én a kellő objektivitást hiányolom az elbeszélésedből. Az pedig egyenesen nevetséges feltevés, hogy egy fogász bosszúból elrontaná a fogadat.


Minden jót!

2014. febr. 7. 18:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim válasza:

A flórián dentalba semmiképp se menjetek, messze kerüljétek el! Undorító, kihasználó, lehúzós dolog, ami ott folyik.


Pár személyes tapasztalat: felső és alsó fogkőleszedésben volt részem 2 külön alkalommal. Az egyik "doktor úr" mindkét alkalommal késett fél órát, ez egyébként nem volt akkora nagy tragédia.


Az annál inkább, hogy első alkalommal 5000 ft-ot kértek el, második alkalommal már 6000-et. De ugyanaz a kezelés, csak felső és alsó fogsor. Talán az egyik fogsoron több foggal kell foglalkozni, vagy mi?


A plusz poén az egészben, hogy érzéstelenítő nélkül dolgoznak, ami úgy egyébként pokolian fáj. Az első alkalommal kibírtam, a második alkalommal kértem, hogy legyen érzéstelenítő. Megkaptam a szurikat, de a "doktor úr" 2 percet nem volt hajlandó várni, hogy hasson is esetleg a Lidocain, és legyen is értelme. (Más helyen legalább 15-20 perc kiküldenek téged a rendelőből, hogy kint várakozz, amíg beüt a zsibbadás) pár tűszúrás után azonnal csinálta is fogkőleszedést, tehát ugyanúgy fáj az illetőnek. Előtte még pofátlanul meg is kérdezi, hogy biztos akarod-e az érzéstelenítőt, előre tudta nyilván, hogy ennek úgyse lesz következménye és eredménye. :) Ez a flórián dental és még +1000 forintba is kerül. :) Fél órás késés után még ő siet, hogy ne várjunk az érzéstelenítő hatására, hanem csináljuk minél gyorsabban hogy ne legyen értelme, és még kérjünk is el plussz pénzt érte.


Se megfelelő ellátás, se odafigyelés, se időben érkezés,és még több pénzzel való lehúzás.


Van amelyik maszek fogdoki megéri, mert emberibben és körültekintőbben foglalkoznak az emberrel, én hál isten utólag találtam is olyan másik helyet, DE EZ A HELY SEMMI ESETRE SEM!

Csak jótanács, aki időben olvassa és megfogadja. Ha nem, majd úgyis meglátja. :)

2019. okt. 11. 00:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!