Kezdőoldal » Egészség » Férfiak egészsége » Mitől fáj a bal herém?

Mitől fáj a bal herém?

Figyelt kérdés
Néhány alkalommal fáj a herém elég tompán, néha enyhén nyilaló, lüktető módon. Megvizsgáltam fürdés közben és kb 15 perc után sem találtam semmi csomót rajta, viszont érzékeny volt és "fájt". Nagyon keményen ülő életmódot folytatok, programozó vagyok home office-ban... A lábaimat gyakran teszem keresztbe és vannak szűkebb nadrágjaim. Többnyire mozgás közben jön elő ritkán, akkor 1-2 napig tart. Az elmúlt pár hétben stressz miatt sosem sikerült orgazmusig jutnom sok idő után sem, kivéve ma reggel. Mi lehet a fájdalom oka? Ugye nincs esély daganatra? Orvoshoz megyek vele majd két hét múlva, van időpontom. Bocsánat, ha írtam irreleváns információt is, de mindent le akartam írni, ami ezzel összefüggésbe hozható. 23 éves vagyok. Azt kihagytam, hogy tegnap kezdett el fájni és még mindig tart, van hogy egy hónapra a túlzott érzékenység és minden más is elmúlik.

2022. júl. 1. 00:19
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
A túl szűk ruhát hanyagold mindenképp, home Office miatt , ha épp nem látnak webkamerán, stb kb meztelen is lehetnél.
2022. júl. 1. 00:50
 2/7 anonim ***** válasza:
76%
mihamarabb nézesd meg nehogy mellékhere gyulladás legyen
2022. júl. 1. 00:53
 3/7 anonim ***** válasza:
72%
Nem akarlak megijeszteni, de a daganat esélyét csak egy orvos tudja megmondani. De ne legyen így. Lehet, hogy be van gyulladva a prosztatád. A pisilés nem szokott csípni?
2022. júl. 1. 00:55
 4/7 anonim ***** válasza:
100%