Van gyógyszerészed? A gyógyszer reklámokat nem lehetne korlátozni, ugyanúgy, mint a gyerekműsoroknál az üdítő és chips reklámokat?
Figyelt kérdés
Ez a badarság a gyógyszeripar találmánya. A reklámok fele gyógyszerreklám, kapkodd a pirulákat, az a megoldás minden bajra, közben egyre több a gyógyszerfüggő és depressziós ember. Akinek már gyógyszerésze van, az azt jelenti, hogy sűrűn megfordul a patikában.2010. jún. 23. 11:57
1/4 anonim válasza:
Sajnos, ez egy nagyon gazdag, erős üzletág. Képes megvédeni üzleti érdekeit. Azt gondolnánk, minthogy az emberek egészsége, sőt élete a tét, humánusnak kell lennie. Nem az. Ugyanúgy profitorientált, mint bármely más termelés.
2/4 anonim válasza:
a gyógyszeripar olyan erős ágazat, mint pl. az olajipar, kurv@ nagy pénz van benne. ezért az az érdeke a gyógyszergyáraknak, hogy ne meggyógyuljunk, hanem a tüneteinket kezeljék a gyógyszerekkel folyamatosan. ezért soha nem fogják őket semmiben korlátozni.
32N
3/4 anonim válasza:
Lehetne reklámozni,de nem érné meg,mert a gyógyszercégek sokat tudnak fizetni a reklámért,és az embereknek fontosabb a pénz,mint az egészség és a közbutítás felszámolása.
Sőt,büntetni is lehetne az egyes reklámok mondanivalójáért-pl.hogy milyen gyorsan hat ez meg az a fájdalomcsillapító,ha nekem többszöri próbálkozásra sem használt.Ha az ártalmatlan vitaminok előállítóit szigorúan büntetik,hogy lehet,hogy a gyógyszerekkel szinte sosincs baj???Több,mint furcsa.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!