Mit tegyek ebben az esetben?
Az orvosom javasolt hát, nyak, váll masszázst. Elmentem. Első alkalommal nagyon kedves volt a masszőr, minden szuper volt. Teljesítve amit ígértek... Jó hangulat, kellemes zene stb. Második alkalommal mivel nagyon jónak tűnt, bérletet is vettem. Ekkor a kifizetett 30 perc helyett 40 percig masszírozott a masszőr nagy meglepetésemre! Tehát Kaptam 10 perc grátisz. Viszont ez után egyre rosszabb és rosszabb tapasztalataim lettek. A harmadik alkalomtol morcos, csapkodós kedvében volt a masszőr, zene nuku és fokozatosan egyre kevesebb ideig masszírozott.
Eleinte 4-5 percel hagyta abba, úgy voltam vele, hogy "vissza vette" a grátisz 10 percet, amit a második alkalommal kaptam. De utána már 7-8, legutóbb tegnap előtt már 12 percel hagyta abba! A masszázs "közbe" közölte, hogy na egészségére, fáradt vagyok. Én nem szóltam semmit. De felháborítónak tartom, mert ha kifizetek 30 percet, akkor ne 18 percig masszírozzanak! Merjek szólni? És ha igen kinek? A masszőrnek, vagy a főnökének?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!