Valaki reklamált már betegéletút- illetve vénykiváltási "hibát" ügyfélkapun keresztül?
Most regisztráltam Ügyfélkapus hozzáférést, és meglepő adatokat találtam a betegéletút lekérdezésénél.
4 éve nem voltam a háziorvosomnál, ennek ellenére időről időre vérnyomáscsökkentőt (alacsony a vérnyomásom és nem szedek rá semmit), illetve antibiotikumot (pont azt, amire allergiás vagyok) ír "nekem" a nyilvántartás szerint.
Volt már aki ilyen miatt az itteniek közül "reklamált"?
Mit "kap" az orvos, ha valaki bejelenti a "hibát"?
Értesül vajon arról (gondolom igen), hogy ki panaszolta be?
Mielőtt megkapnám: semmi kedvem spicliskedni, viszont felháborít a dolog. Főleg azért, mert magam után fizetem a tb-m, s ha esetleg valami miatt nem tudnám, igen kellemetlenül érintene, ha olyasmit "számláznának" ki nekem amihez semmi közöm (tudom, hogy jelenleg nem így működik a rendszer, de bármikor megváltoztathatják).
Én kb. 2 éve néztem szét a betegéletutamon, és jól meglepődtem. Nálam gyógyszerfelírás és kiváltás volt egy távoli városban, ahol életemben 1-szer jártam, és nem az adott időpontban. Emiatt írtam reklamációt, de nem történt semmi, legalábbis engem nem értesítettek.
És persze a fogdokim is elég sok mindent "dolgozott" a fogaimon, aminek kb. a fele történt meg a valóságban....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!