Gyógyszer kiváltás recept nélkül?
Figyelt kérdés
ha egyszer felirt nekem az orvos egy gyogyszert(fogamzas gatlo) akkor azt ugyanugy kitudom valtani most is? Vagy ujra kell kerjek receptet. Illetve ha ujra kell kernem (felhobe rakjak mar)eleg csak telefonon konzultalni vele? Mert igy idopontot kell egyeztetni, sokara kapnek stbstb.. dolgozok is.jan. 21. 16:03
1/9 anonim válasza:
Azt hiszem 3 hónapig ki lehet váltani amit felírt. Telefonon vagy emailben is lehet kérni, ami rendszeres gyógyszer.
2/9 anonim válasza:
Egy receptet csak egyszer válthatsz ki. De telefonos kérés alapján is tudnak felírni a felhőbe. Hívd fel őket, remélhetőleg kb. 5 perc alatt tudsz intézni magadnak egy új receptet. Legyen kéznél a gyógyszer pontos neve, nehogy ezen akadjon el a dolog.
3/9 anonim válasza:
Dehogy lehet kiváltani, te úgy képzeled, hogy az egyszer felírt recept az idők végeztéig szól, onnantól kezdve már mindig recept nélkül tudod megvenni? De lehet, hogy felírja telefonálás után is.
4/9 Szervizmérnök úr válasza:
Idős rokonnál olyan szerek (is) vannak, amiből 1 havi adagot lehet csak felírni, így havonta telefonálni kell.
Mindamellett ez valamennyire biztosítja a folyamatos kapcsolatot is, néha megkérdezik, hogy van a beteg?
5/9 anonim válasza:
A felőbe feltöltik, ha kéred, hogy írják fel.
6/9 A kérdező kommentje:
Rosszul tettem fel a kerdest ezek szerint. Kiváltottam már, de újra akarom váltani, mert elfog fogyni. egyesek nem értették meg látom
jan. 21. 22:51
7/9 anonim válasza:
Pont ilyenkor kell receptet íratni. Egy receptre nem válthatsz ki több gyógyszert, mint amennyit felírtak!
8/9 anonim válasza:
Egy receptet csak egyszer lehet kiváltani. Ha már kiváltottad, és elfogyott. Akkor újra fel kell íratni! 6-os / kérdezőnek. Ilyen esetben újra fell kell íratni!
9/9 Szervizmérnök úr válasza:
6. Szerintem inkább azt hittük itt többen is, hogy már érted.
Idős rokon többféle szert is szed, amikor elvesztem a fonalat, egyszerűen bármelyik gyógyszertárban megmondják a TAJ-szám alapján, hogy mi van még a felhőben, ami kiváltható.
Ami nincs, azért telefonálni kell a rendelőbe és máris felnyomják.
Lehetne látni az Ügyfélkapus felületen is a "felhőt", csak neki nincs, és ezt még nem intéztem én sem, hogy lássam az ő felhőjét, de most már erre is van lehetőség.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!