Milyen hozzállással, mentalitással, viselkedéssel, a panasz milyen strukturálásával lehet a közegészségügyben járóbetegként boldogulni?
Figyelt kérdés
Tiszteletteljesen, megbecsülést kifejezve, de az emberi méltóság megőrzésével, kilépve a kiszolgáltatottság fojtogatásából és abból az érzésből, hogy a szemben ülő megvet, semmibe vesz, a pokolba kíván, és legszívesebben nem segítene, esetleg meggyanúsít azzal, hogy ismered a főorvost és azért kellett "csak" 4 órát várnod egy vizsgálatra?
Köszönés, "Doktor nő, doktor úr" megszólítás, kedvesség, mosoly, megbecsülés, tisztelet, kopogás mellőzése stb. alap. Mi kell még? Mire kell figyelni a tünetek előadásakor? Hogyan és max. hányat kérdezhetek, hogy válaszoljanak is rá, türelmesen? Elmondhatom, hogy egy panasz miért (milyen kórelőzmény miatt) érint súlyosan vagy az már valami gyanúra ad okot?
Kösz a segítséget, nagyon nem értem azt a világot.
2022. máj. 18. 22:11
1/2 anonim válasza:
A közegészségügyben nem lehet boldogulni. Ha boldogulni akarsz, akkor a magánegészségügyet keresd.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!