Kezdőoldal » Egészség » Általános közérzet » Megdőlt lelki egyensúly...

Megdőlt lelki egyensúly munkahely miatt?

Figyelt kérdés
Az utóbbi 2,5 hónapban nagyon nem érzem magam jól a bőrömben, lelkileg is nyúzott vagy és testileg is sokat betegeskedtem, holott soha nem szoktam beteg lenni. Van egy munkahelyem kicsit több mint 1,5 éve, majdnem pályakezdő vagyok, 2. munkahelyem, 3 éve dolgozom kb. Nincs diplomám, illetve nem ilyen szakmám van amiben jelenleg dolgozom, de nagyon megtetszett, sikerült megtalálni mit is szeretnék az életbe, így hát okj-s képzést végzek, hamarosan vége illetve másik ráépülő képzést is tervezek ami piacképesebb. Az utóbi időben nagyon frusztrál, hogy úgy érzem szakmailag egyáltalán nem fejlődök, nem vagyok gyenge képességű, terhelhető lennék, többszöri kérésre sem változik bent semmi, én nagyon beleuntam abba amit csinálok, mononton a munkám. Zavar, hogy olyanok kapnak feladatot akik igaz, hogy diplomások, de gyengébb képességűek. Én mint kezdőként (tanulóként) az alapokat szeretném megtanulni, sokkal többrétűbb feladatok elvégzése által. Bocsi a hosszú a bevezetésért, a problémám itt kezdődik, 2,5 hónapja valami megváltozott bennem, elégedetlen lettem, rosszul érzem magam bent, úgy érzem nem kapok megfelelő elismerést, pedig nagyon szorgalmas vagyok bent is illetve minden hétvégémet az iskolában töltöttem vagy tanulással, minden trainingre eljárok bent. Maximalista típus vagyok, borzasztó nehéz ezt feldolgozni, bele vagyok betegedve ebbe az egész sztoriba. Na meb bele is fáradva abba , hogy hétfőtöl vasárnapig csak a szakmai dolgokból áll az életem, nem nagyon tudok kikapcsolni, hiszem, hogy egyszer ez meg fogja hozni a gyümölcsét évek múlva. Ne nevessetek ki, de biztos van aki lelkileg küzd ilyen gondokkal? Ti mit tudtok erre tanácsolni? Nem akarok ebbe beleőrülni, munkahelyet egyelőre nem váltok, magát a céget nagyon szeretem meg mindent csak ezt nem, hogy teljes mértékben hátráltatnak a fejlődésben.
2018. márc. 3. 22:58