Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Szülő-gyermek kapcsolat » A kétségbe esés felső határnál...

A kétségbe esés felső határnál vagyok? Mitől legyek

Figyelt kérdés

Kicsit hosszú lesz!

Teljesen kétségbe vagyok esve! Másodéves közlekesmdésmérnök hallgató vagyok Győrben és sorra kapom be az egyeseket már most van 12 a 31ből ami után kirúgások. Nem igazán szeretem ezt tanulni nem is érdekel nulla a siker élményem, emiatt annyira el vagyok keseredve hogy lassan a gondolataim az öngyilkosság határát surolják. Félek újra felvételizni nem akarok csalódás okozni apukámnak csalódni bennem?! Esetleg meggyűlölne nem tudom! Remegve megyek be a vizsgákra és anyukámnak rendszeresen megkapom hogy én biztos nem tanulok lusta vagyok és ez nagyon fáj nekem mert úgy érzem nem érdemlem meg! Ti mit javasolnátok mit tegyek? Van aki volt már ilyen helyzetbe?

Köszönöm aki elolvasta



2015. dec. 27. 00:49
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
77%

Most milyen válaszra vársz?

Őszintén. Ha ennyire nem akarsz vagy nem szeretsz tanulni, főleg ezt a szakmát, akkor ne tanulj. Fejezd be. Szüntesd meg a tanulói jogviszonyodat, lépj ki az egyetemről, és menj el dolgozni. Majd jövőre megpróbálkozol egy olyan egyetemmel ami érdekelni is fog, és tanulod is. Ha az sem megy akkor be kell látnod, hogy az egyetem nem neked való. Felesleges megvárnod, hogy az iskola rúgjon ki.

2015. dec. 27. 01:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
87%
A szakterület nem neked való , hagyd ott ez a legjobb . Apád ha mérges ő dolga , te életedről nem kérhet ki semmit . Ez a te ügyed , van aki éveket halaszt és megtalál több mindent ami klassz neki . Szóval lépj tovább és nincs szükség minden esetben támogatásra .
2015. dec. 27. 01:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
90%

semmi értelme annak amit csinálsz. szenvedsz, nem érdekel, ebből semmi jó nem fog kisülni. a szüleid véleményével meg ne foglalkozz. ők soha nem fogják átérezni a helyzeted.