Ha veszek egy motort megtilthatják a szüleim a hasznalatat?
Elsőéves egyetemista vagyok.Közúton kb fél óra az egyetem,tömegközlekedessel másfél. Ráadasul több átszállással,tömött buszokon amiken kb. se leülni se tanulni nem lehet. Ez a napi 3 óra utazas nettó időpocsekolas,amit tanulassal,edzessel el lehetne tölteni plusz ki is faraszt. Van jogsim és összeszedtem a pénzt egy kismotorra amivel járnék.
A szüleim viszont maximálisan ellenzik mert szerintük rendkívül veszélyes. Ez tény,bar a sok átkelesnel is elcsaphatnak.
De ezzel viszont napi 2 órát megtakaríthatnék.
Utánaszámolgatva egy év alatt kb 15 napnyi időm elmenne csak az utazassal,feleslegesen.
De egyelőre otthon lakom,ők tartanak el szóval joguk van beleszólni a dolgaimba.Szerintetek tényleg kiraknának ha megvenném a motort?(Ezt mondják) Meg lehetne őket győzni valahogy? Vagy valami alternatíva?
19/F
# 11
Látom nem csak hülyeségeket tudsz beszélni, hanem az értő olvasás sem erősséged.
Segítek:
A cikk arról szól, hogy 2001-2013 között miként változott a motoros balesetek aránya. A cikkíró szerint (aki meglehetősen idióta szintén...) "az ezredforduló óta a személysérüléses motorkerékpáros balesetek számában kedvezőtlen tendencia mutatható ki .... Az eltelt tizenhárom év függvényében motorkerékpárosok által okozott balesetek növekedésének mértéke közel 33%-os. ".
Pedig a szerencsétlen előtte leírta, hogy "2001-hez viszonyítva a motorkerékpárok száma közel 63%-kal nőtt.; ". Tehát a valóságban nem, hogy nőtt volna a motoros balesetek aránya, hanem csökkent. De hát istenem, bármilyen hülye írhat cikket a heol.hu -ra...
De visszatérve a te témádra.
TE EZT ÁLLÍTOTTAD:
"Sajnos a motoros balesetek többsége vagy csonkítással jár vagy meghal a motoros"
ezzel szemben a statisztika:
"Motorkerékpáros .... 2013-ban 658 alkalommal okozott személysérüléses közúti közlekedési balesetet."
"A közúti balesetben meghalt motorkerékpárosok és utasok vonatkozásában megállapítható... 2013 között a motoros áldozatok száma ... 58-re (idéztem az analfabéta szerzőtől...) csökkent. "
Tehát pici matek:
A SZEMÉLYI SÉRÜLÉSSEL járó balesetek 8,8%-a végződött halállal. Személyi sérüléssel nem járó balesetekről nincs statisztika, lévén nem kell bevonni a hatóságot, de ezek száma min. 4-5x annyi, mint a személyi sérüléssel járóké. Ergo az össbalesetek max. 1-2%-a végződik halállal.
Ergo rohadt nagy baromságot írtál, nekem pedig igazam volt.
Na, gyere, menj át durcás óvodásba és pontozd le ezt a választ is - természetesen ettől még nekem lesz igazam továbbra is.
Azt a nem elhanyagolható tényt már nem is feszegetem, hogy az istenbarma a motorosok ÁLTAL OKOZOTT balesetek számát hasonlítja össze a BALESETBEN ELHUNYT MOTOROSOK ÉS UTASOK számával - ami magába foglalja a vétlen motorosokat is. Ez pedig megint rossz irányba torzítja a számot.
De ennek igazán a feszegetésére nincs is szükség.
"Azt a nem elhanyagolható tényt már nem is feszegetem, hogy az istenbarma a motorosok ÁLTAL OKOZOTT balesetek számát hasonlítja össze a BALESETBEN ELHUNYT MOTOROSOK ÉS UTASOK számával - ami magába foglalja a vétlen motorosokat is."
Mert ha meghal valaki, akkor mondd már ugyan MIT számít, hogy vétkes vagy ártatlan volt a balesetben? HALOTT MOTOROS lesz mindkét esetben!
Tudod hogy hívják a mentősök a motorosokat? Száguldó szervdonor. És ez nem vicc.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!