Apám hogy lehet ilyen értetlen?
Van egy ASUS notebookom. El kéne juttatni szervizbe, mert túlmelegedés problémái vannak. Megnéztem az oldalukat, és csak Budapesten van szervizük, viszont mi itt vagyunk Tolna megyében. Viszont van ingyenes futárszolgálatuk. Idejönnek, elviszik Budapestre, és vissza is hozzák. Mondtam apámnak, hogy van ez a futárszolgálat, és teljesen ingyenes.Erre meg elkezdi mondani, hogy biztos kell fizetni, meg hogy biztos nem ingyenes, meg hogy nekik kell majd fizetni. Én már megszoktam az okosságát. Tegnap írtam asz ASUS ügyfélszolgálatának, hogy ez valóban ingyenes, meg hogy mit kell vinnem. Rá 5 percre válaszoltak is: "Díjmentes futárszolgálatot a www.asus.hu/rma oldalon tud igényelni.
Bevizsgálják technikus kollégáink a készüléket, hogy van e valamilyen hardveres problémája. Készülék, töltő. Dokumentumok elküldésére nincs szükség köszönjük." Apámnak megmutattam, de még így sem hitte el. És nem hitte el, hogy nem kellenek a papírok, ez biztos csak átverés. Mos mit kezdjek vele?
A Pick up garancia szolgáltatások INGYENESEK - amennyiben jogos a garanciális igény.
Tehát ha garis a notid és túlmelegszik, akkor ingyenes lesz.
De 40 fokban a túlmelegedés lehet nem fog jelentkezni egy 20 fokos légkondis tesztelő központban.... Sűrített levegővel próbáld kitakarítani előbb a notit és 30 foknál alacsonyabb hőmérsékletnél teszteld, hogy úgy is melegszik-e!
Milyen noti ez?
MINDEN LÉTEZŐ notin (kivéve az IP67-es katonaikon, de ez gondolom nem az) van szellőzőnyílás...
Ha az el van tömődve vagy a venti / hűtőborda full dzsuvás akkro simán lehet, hogy felmelegszik ennyire.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!