Öregapám másfél éve halt meg, de a közüzemi még mindig az ő nevén van. Baj lehet belőle, hogy nem íratták át az új tulajok és a haszonélvező?
Figyelt kérdés
2014. márc. 17. 10:44
1/7 anonim válasza:
Az új tulajdonosok mindenképpen!
2/7 anonim válasza:
Amíg fizetitek nem baj, nekünk is van így, az elhunyt nevén van a telefon, áram, semmi bajunk eddig.
3/7 anonim válasza:
Akkor van bizony a kalamajka, ha az örökös hozzátartozókon akarják behajtani mások fogyasztását. Kétségtelen persze, hogy borzalmasan bürokratikus a szolgáltatóknál az ilyen ügyintézés.
4/7 anonim válasza:
Úgy tudom, hogy kormány rendelet van rá és 30 napon belül a változást jelenteni kell, különben az esetleges károkért a felelősség mindkét tulajdonost terheli (elhunyt esetében az örököst)
5/7 anonim válasza:
Írassátok át most. Jobb későn, mint soha.
A bürokráciáról pedig annyit, hogy nekem már volt néhány költözésem és mindig sikerült az összes átírást egy nap alatt elintézni, úgyhogy nem nagy szám.
6/7 anonim válasza:
ha jól emlékszem halotti anyakönyvi kivonatot kér a szolgáltató az átíráshoz, az legyen kéznél
7/7 anonim válasza:
Baj bizony, a szolgáltató kérni fogja a jogutódlás megállapítását és az örökösökön hajtja be az esetleges tartozásokat. Nyilván ha fizetik tovább és nincs elmaradás nincs miért perre menni, de amint lehet érdemes átiratni. halotti anyakönyvi kivonat kelleni fog, és ha van hagyatékátadó végzést is lehet érdemes lenne vinni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!