Közös kasszánál nem téma, hogy a pasi esetleg 3-4-szer annyit eszik, mint a nő?
Nálunk még nincs napirenden a dolog, de eszembe jutott, hogy nálunk ez a helyzet az evéssel, és valószínűleg eléggé lehúzná a pénztárcámat a kajavásárlás közösen... Diák vagyok ugyanis, és nagyon szűkös az anyagi helyzetem.
Vagy a női kozmetikai cuccok kiegyenlítik a helyzetet?:P
Érdekes, szerintem az evés épp a külön kasszánál a gázabb, mivel egy párkapcsolatban óhatatlan, hogy főztök és együtt étkeztek. Többnyire ez ugye úgy megy, hogy van egy kajapénz, amit szintén felesben fizettek, mint a villanyt.
Barátnőmék külön kasszán vannak, ami úgy néz ki, hogy elfelezik a rezsit, megvan, hogy mennyi pénzből esznek egy hónapban és azt is elfelezik. Az felesben összerakott összegből mennek bevásárolni. És akkor a kasszánál a pasija volt olyan, hogy eljátszotta, hogy észrevette, hogy a csaj két x fajta joghurtot rakott oda magának és visszarohant, hogy akkor ő mivel olcsóbból rakott kettőt, azért abból hoz magának még egy harmadikat is, hogy egyensúlyban legyen! Viszont ugye mikor megfőzik az ebédet a felesben összerakott pénzből, akkor a pasi eszik többet ez nyilvánvaló, de az ugye normális és természetes.
Ezeken felül a tusfürdőjét meg mindent mindenki magának áll.
Nálunk lehet, hogy férjem többet eszik, viszont én meg joghurtokat is eszek, meg kekszet, és betétet használok, meg körömlakkot, és testápolót és és és és.... És minden a közösből megy.
Nálunk úgy van a közös kassza hogy ő fizet mindent, de néha én is bevásárolok a saját pénzemből és azt nem adom a közösbe. Persze nekem sokkal kevesebb van mert nem dolgozom, ezért alakult így.
Ne parázz ezen, úgy is ő fogja fizetni a közös nagybevásárlásokat.
Nem, közös kasszánál nem téma.
PONT ezért közös a kassza, mert már túl vagyunk ezen. Közös célok, közös pénz - ÉS kompatibilis pénzügyi hozzáállás.
Ha ezek egyike is hiányzik, nincs értelme a közös kasszának.