Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Egyéb kérdések » Mit szóltok az olyan anyához...

Mit szóltok az olyan anyához aki a saját sorsa alakulását a gyerekére keni és ennek ellenére még a gyerekétől vár segítséget?

Figyelt kérdés
2013. febr. 13. 21:43
1 2
 1/12 A kérdező kommentje:
Úgy értem a rossz sors alatt a nem túl rózsás helyzetét.
2013. febr. 13. 21:44
 2/12 anonim ***** válasza:

Sajnos az elég probléma, nem a gyerek tehet róla, hogy az anya sorsa rosszul alakult.

De lehet egy másik verzió is, hogy valóban a gyerek a viselkedésével vagy más dolgaival tönkreteheti a szüleit.

2013. febr. 13. 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
#2-nek igaza van. Nem mindegy, hogy mi a probléma a gyerekkel. az, hogy egyáltalán él, vagy az, ahogyan él.
2013. febr. 13. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:

Ez a kérdés nagyon megtetszett remélem elolvasod az én válaszomat is.

Én egy egyetemista diák vagyok de ha hiszed ha nem..

Általános sulitol fogva és még most is ez a pechsorozat vagy hogy mi de mindig 99százalékban B csoport vagyok.

Már megsem lepődöm van ilyen.

Persze ez sokszor nehezebb és gyengébb jegy jár érted de néha ez többet érmint a másik csoporbani 5 ös jegy.szerintem.

!!!

1pont...nah. Az egyetemen már féltizedpontok is vannak. Ott tépem már a hajam...

2013. febr. 13. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
Ó bakker rossz kérdéshez rakta a válaszom.
2013. febr. 13. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
100%

: DDDDDDDDD Én komolyan 8 percig próbáltam megfejteni a metaforikus üzenetét a félpontnak meg az egyetemnek, aztán mondom, ezt nem értem, elolvasom a következő hozzászólást : DDDDDDDDDDDDDDDDD


Kérdező: A kettes válaszoló tökéletesen megfogalmazta a gondolataim.

2013. febr. 13. 23:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:

A kérdés nem annyira konkrét....