Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Egyéb kérdések » Mi történik velem, megtegyem...

Mi történik velem, megtegyem vagy ne?

Figyelt kérdés

Úgyérzem nem bírok élni tovább...Semminek érzem magam,leszarnak.Csak vagyok,nem jutok előre csak hátra.

Még a többiről nem is beszélve.

Nem akarok lerobbanni!!!33f


2010. okt. 21. 21:41
 1/10 anonim ***** válasza:
Szia! Nyugodj meg, mindenki életében vannak olyan pontok, amik kellemetlenek és biztos vagyok benne, hogy van olyan, aki szeret téged és nem szarnak le. Ahhoz pedig hogy azt mondd nem jutsz tovább még nagyon fiatal vagy.
2010. okt. 21. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
94%

HA gondolod írhatsz nekem, meghallgatlak és megpróbálhatok segíteni...(pszichológus-hallgató vagyok)

persze nem ígérek semmit, de néha talán elég egy kedves szó

2010. okt. 21. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:

És attól hogy érzed magad, ha most biztatni kezdelek? :)

Csak bátran, hajrá! Meg fogsz sértődni, hogy hogy merészellek erre biztatni, holott a normál emberi reakció a sajnálat és az együttérzés lenne? Minden bizonnyal...

Az ÉN véleményemre fogsz hallgatni, vagy vársz még?

Persze, hogy vársz. Addig is élsz.

Még mindig nem, olvasod a hozzászólásokat.

ég mindig nem.

Elment a kedved?

Inkább sétálj egyet, igyál meg egy üveg sört, és aludj el. Több értelme van, hidd el.

2010. okt. 21. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
Túl sokat várnak el tőlem,terhelnek,családon belül...
2010. okt. 21. 22:05
 5/10 anonim ***** válasza:
Te vagy a csáládfő sokat várnak de mindent nem lehet elérni, tégy meg mindent amit lehet ha valami nem jön össze ne vádold magad. A családnak is az számit hogy te ott vagy velük és mindent értük teszel, de ehhez az kell hogy élj.
2010. okt. 21. 23:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

Mondj nem-et arra, amit már tehernek érzel.

Ha úgy érzed kihasználnak, tégy ellene!

2010. okt. 22. 08:21