Zoopluson ti sérült csomagolást macskaeledelnél jeleznétek?
Egy 2-3 centis, tehát nem nagy szakadásról van szó a zsák felső részén. Néhány szem eledel pergett ki a dobozba, abból vettem észre.
A résen bekukucskálva nem látom, hogy lenne minőségi gond, ki kéne bontani, vagy tovább kéne szakítani hozzá - de akkor meg gondolom, már nem lehetne rá reklamálni. Ilyenkor mi a menet, kicserélik, vagy szimplán másikat küldenek? Egyáltalán elegendő panasz a kis szakadás?
A gondom az, hogy korábban jártunk hasonlóan - nem a zooplusszal, hanem a fressnapffal. A kiszakadt macskaeledeles zacskót "megjavították" ragasztószalaggal, azt sikerült megvennem, nem vettem észre a boltban. Csak éppen a bontott tápot a raktárban beköpték a molyok, tele volt olyan ragacsos hálóval és kukacokkal - amit persze csak akkor vettem észre, mikor átöntöttem az eledeltartónkba, és elkezdtem bekeverni a másik tápjukkal... Szóval nem csak s rossz eledel, de a jó eledel és a táptartó is a kukában végezte.
Hetekig ment a viaskodás velük, mire (részben) visszakaptuk az árát, a végén nagyon bunkón beszóltak, azóta nem is vásárlunk ott, csakis a Zoopluson.
Na most, nem mondom, hogy a zooplus raktárja is molyos lenne, de anélkül, hogy felbontanám és átforgatnám a tápot, ellenőrizni se tudom. És a fenti eset miatt vagyok érzékeny a pici szakadásra is - persze keletkezhetett szállításnál is, és akkor nincs semmi gond.
Ti mit tennétek? Tennétek panaszt?
Kaja esetében jelezném, mert lehet hogy egy egér/patkány rágta ki és szarta tele a zsákot a raktárukban.
Egyéb dolog miatt, ha amúgy a termék használható, akkor nem problémáznék a csomagoláson.
A fressnapffal nekem os van ilyen tapasztalatom, sőt egyszer romlott konzerveket is vettem ott. Nem a legolcsóbb fajtát ráadásul..
Zoopluson viszont normálisak. Jelezném a problémát. Egyszer törött bútort küldtek - pótolták másikkal. Megolvadt műanyag játék - pénzvisszatérítés, mert nem volt már másik.
Szerintem nyugodtan reklamálj. Esetleg készíts fotót, úgy ahogy megjött, és felbontás után is, ha gond van a termékkel.
Én egyszer véletlenül, pár hónappal ezelőtt, nem azt rendeltem, amit akartam, de már csak azután vettem észre, hogy leadtam a rendelést. Éjszakás után voltam... 😅 Gyorsan írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy bocsika, ők pár órán belül válaszoltak, hogy semmi gond, törlik a rendelést, visszautalják a pénzt. Nem problémáztak rajta semmit se. Igaz a kellett egy-két nap, mire visszaért a pénz, de ez nem rajtuk múlt...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!