Kezdőoldal » Állatok » Macskák » Zoopluson ti sérült csomagolás...

Zoopluson ti sérült csomagolást macskaeledelnél jeleznétek?

Figyelt kérdés

Egy 2-3 centis, tehát nem nagy szakadásról van szó a zsák felső részén. Néhány szem eledel pergett ki a dobozba, abból vettem észre.


A résen bekukucskálva nem látom, hogy lenne minőségi gond, ki kéne bontani, vagy tovább kéne szakítani hozzá - de akkor meg gondolom, már nem lehetne rá reklamálni. Ilyenkor mi a menet, kicserélik, vagy szimplán másikat küldenek? Egyáltalán elegendő panasz a kis szakadás?


A gondom az, hogy korábban jártunk hasonlóan - nem a zooplusszal, hanem a fressnapffal. A kiszakadt macskaeledeles zacskót "megjavították" ragasztószalaggal, azt sikerült megvennem, nem vettem észre a boltban. Csak éppen a bontott tápot a raktárban beköpték a molyok, tele volt olyan ragacsos hálóval és kukacokkal - amit persze csak akkor vettem észre, mikor átöntöttem az eledeltartónkba, és elkezdtem bekeverni a másik tápjukkal... Szóval nem csak s rossz eledel, de a jó eledel és a táptartó is a kukában végezte.

Hetekig ment a viaskodás velük, mire (részben) visszakaptuk az árát, a végén nagyon bunkón beszóltak, azóta nem is vásárlunk ott, csakis a Zoopluson.


Na most, nem mondom, hogy a zooplus raktárja is molyos lenne, de anélkül, hogy felbontanám és átforgatnám a tápot, ellenőrizni se tudom. És a fenti eset miatt vagyok érzékeny a pici szakadásra is - persze keletkezhetett szállításnál is, és akkor nincs semmi gond.


Ti mit tennétek? Tennétek panaszt?


2022. febr. 9. 10:17
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
Nem szakadt zacskó, de törött macska wc volt, pár óra múlva jött, hogy reklamáció elfogadva, árát utálják is azonnal, de kb 2 nap, mire számlára érkezik. Így is volt. ZOOPLUS, nem szokott baj lenni. Ha jogos, akkor elfogadják.
2022. febr. 9. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem egy próbát megér,Zooplusosok jófejek szoktak lenni ilyen téren ha jogos a reklamáció,és a tiéd szerintem az. Érthető,hogy a korábban történtek miatt aggódsz, szégyen amit leműveltek veled.
2022. febr. 9. 10:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%

Kaja esetében jelezném, mert lehet hogy egy egér/patkány rágta ki és szarta tele a zsákot a raktárukban.


Egyéb dolog miatt, ha amúgy a termék használható, akkor nem problémáznék a csomagoláson.

2022. febr. 9. 10:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%

A fressnapffal nekem os van ilyen tapasztalatom, sőt egyszer romlott konzerveket is vettem ott. Nem a legolcsóbb fajtát ráadásul..


Zoopluson viszont normálisak. Jelezném a problémát. Egyszer törött bútort küldtek - pótolták másikkal. Megolvadt műanyag játék - pénzvisszatérítés, mert nem volt már másik.

2022. febr. 9. 10:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
100%
Nekem kiszállítással volt gondom, nagyon gyorsan feldolgozták a reklamációt, utánanéztek mi van, és gyorsan tájékoztattak, orvosolták a problémát. Korrektek, segítőkészek voltak.
2022. febr. 9. 11:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem nyugodtan reklamálj. Esetleg készíts fotót, úgy ahogy megjött, és felbontás után is, ha gond van a termékkel.

Én egyszer véletlenül, pár hónappal ezelőtt, nem azt rendeltem, amit akartam, de már csak azután vettem észre, hogy leadtam a rendelést. Éjszakás után voltam... 😅 Gyorsan írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy bocsika, ők pár órán belül válaszoltak, hogy semmi gond, törlik a rendelést, visszautalják a pénzt. Nem problémáztak rajta semmit se. Igaz a kellett egy-két nap, mire visszaért a pénz, de ez nem rajtuk múlt...

2022. febr. 9. 11:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
Köszi mindenki! Korrektek voltak, szinte azonnal visszajeleztek, hogy visszautalják az árát. :)
2022. febr. 9. 19:06

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!