Hogyan kell ügetésből vágtába beugratni?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
attól függ milyen fajta a lovaglás, én angol lovaglok. Én így ugratom be:
Belsőhajlítás, félfelvétel, nyomod a belsőcsizmával, megtolod a derekaddal, és külsővel beugratod.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
-Félfelvétel
-belső állítás (csak addig állítsd hogy lásd a belső szemboltját)
-belső csizma hevederen
-külső heveder mögött felhúz,derékkal rátolsz.MIndig tanügetésből ugrasd be,célszerű körön vagy íven,ott nem szalad úgy meg mint az egyenesben.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Először is: a kedves 2. válaszoló egy tipikus parasztlovas, rá semmiképpen se hallgass. Másodszor is: a félfelvételt nem úgy csináljuk, hogy megriszáljuk a szárakat, mert akkor nem lesz egy biztos pont, amire támaszkodhatna a ló, ezért külső szár megtart és belső mozgat.
Harmadszor: a csizmasegítséged nem sarokkal, hanem vádlival adjuk
A többit leírták.
Kérlek keress fel egy valamirevaló oktatót, mert így semmire sem fogsz menni. Sok sikert! :)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A 8. jól írta.
Egyébként meg:
Leülsz tanügetésbe. Enyhe belső állítást kérsz a lótól. A külső szár tart, azon támaszkodik a ló, azon fordítod, ha kell, stb, a belső szár jelez: ezzel adod a félfelvételt, közben persze testsúly, csizma.
Eztán a ülső csizmádat heveder mögé veszed, majd megtolod a lovat derékkal, belső oldalon odazár a vádli, és a beugratás pillanatában kicsit engedsz a belső száron.
Az semmiképp se jusson eszedbe, hogy addig rúgod, amíg be nem ugrik... Ha nem beugrással reagál elsőre, akkor kezded elölről az előkészítést, ugratást. Ha sokadszorra se megy, akkor pálca a csizma mögött az ugratás pillanatában.
Meg edző.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!