Kutyakozmetikát lakásban?
Ti vinnétek a kutyust olyan kozmetikába, ami nem útra nyílik, nem üzlethelyiség, hanem mondjuk egy 6. emeleti lakás?
Szerintetek elijesztené az embereket, hogy föl kell menni?
(tecnikailag mindent meg lehet oldani, a nagyszobát (5x3.5 m) rendezném be és szerelném fel, a szomszéd szoba a fürdő, onnan át lehet hozni egy vízcső elágazást, így a kozmetikaszobában is lenne hideg-meleg, anélkül, hogy mondjuk én maradnék konyha vagy fürdő nélkül)
Ha ehhez kell valamilyen engedély, annak is utánajárnék és megszerezném, csak a kérdés, hogy mennyire jönnének egy ilyen helyre.
Én vinném a kutyáimat ilyen helyre.(gondolom lift az van)
Bár tény,hogy nem hétköznapi :D
Szerintem ha jól fel vagy szerelkezve, jó áron dolgozol, és jó munkát végzel, akkor mennének az emberek. Persze biztos van olyan is,mint pl az első válaszoló, hogy ők nem szeretnének menni ilyen helyre. De ha jól dolgozol, akkor annak híre megy, és egyre több vendéged lenne. Egyébként kb ilyen szükségletek vannak a nyitáshoz:
Ha az üzletet Ön alakítja ki: Mint minden üzletnek ki kell alakítani egy WC-t előtérrel mosdóval, ez alapfeltétele. Ha alkalmazott is lesz a későbbiekben, akkor célszerű lenne egy mini öltöző is! Ha nem lesz, akkor nem kell. Az üzlet nyitásához a helyi jegyző ad engedélyt (10.000.- Ft), nála kell bejelenteni, hogy milyen termékkörrel nyitna. A jegyző küld értesítést az “ÁNTSZ”-nek (veszélyes anyagok bejelentése, személyzet öltözési, dohányzási feltételeit vizsgálja) és a tűzoltóságnak is. A hatóságok 30 munkanapon belül kimennek Önhöz megvizsgálni a feltételeket előzetes bejelentéssel
Az engedély vagy nyilvántartásba vétellel egy időben az Ön feladata, hogy biztosítsa a feltételeket a működéshez és elkészíttesse a kötelező dokumentációkat!
Dokumentációs kötelezettségek nálunk megrendelve, amit a nyitást követően folyamatba kell helyezni:
Kémiai kockázatbecslés és a kapcsolódó feladatok elvégzése és elkészítése; a takarítás miatt (Veszélyes anyag bejelentés ÁNTSZ-hez) Később kell folyamatba helyezni a munkavédelmi dokumentációkat, ha lesz alkalmazottja. Ha nem lesz, akkor csak a munkavédelmi előírásoknak megfelelő üzletkialakítást kell biztosítani.
Körülbelül ezekre van szüksége!
Köszönöm szépen a válaszaitokat!
Egyelőre még nagyon elméleti szinten van a dolog.
Azért gondolkoztam ezen, mert az üzletbérlés iszonyatosan sok pénz, ráadásul olyan pénz, ami csak folyik ki. Még ha a lakást alakítom át (lehet, hogy sokkal több pénzből, mint mondjuk 1 évi üzletbérlés), legalább ott az eredmény, és szépen, kulturáltan meg tudom csináltatni, és örökre az enyém. Emellett bármikor, rugalmasan tudnék fogadni vendéget is, mivel ott laknék életvitelszerűen, de a lakás kialakítása miatt ez a kozmetikaszobát nem érintené (a nagy szobát és az előtte levő hallt teljesen külön lehetne választani, mert a hall végéből nyílik a többi helyiség, amit én használnék). A wc megoldása lenne bajos, mert ugye az csak egy van - ilyen helyen kötelező wc-t biztosítani?
Ott, ahol BÁRKI lakik, nem nyithatsz. CSak úgy, ha a lakás tök üres, sehol senki és semmi, csak a szalon és annak a felszerelése.
Nem te vagy az első, aki ilyet akart, alapvetőh ilyen helyre nem adnak ki engedélyt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!