Zooplus tapasztalatok?
Én már hónapok óta rendelek tőlük és nagyon elégedett vagyok. Jóval olcsóbban jutok a minőségi tápokhoz, mint bárhol másutt (majdnem 50%-ot spórolok!). Ráadásul mindig van valami akció.
Nagyon gyorsan megérkezett eddig minden, gyakorlatilag 1-2 napon belül.
Én amikor először rendeltem, 10% kedvezményt kaptam újonnan regisztráltként, nézz utána, van-e most is ilyen kedvezmény.
Bankkártyával fizetünk, mindig előre, sose volt belőle probléma.
Igy két évvel később szeretnék egyet frissíteni a zooplusról.
Az ingyenes szállítás minimum értéke most 14.900Ft feletti vásárlásnál van. (Egyébként 1.490Ft a szállítás.
Jelenleg a DPD futárszolgálat szállít.
Általában elég gyorsan megérkezik, de volt már olyan, hogy nem. Tehát, amit irnak, hogy 24 órán belül szállíásra készen, az nem mindig 24 óra, de 2 napnál általában nem több. A furtárcég átveszi, onnantól kezdve általában 3 nap (de olyan is volt már, igaz ritkán!- hogy simán állt 3 napot a raktárukban külföldön. Ugye követhető a csomag, kapsz egy számot erre vonatkozóan a zooplustól, amikor feladják.
Vagyis arra oda kell figyelni, onnatól kezdve, hogy megrendeled, és kifizeted (már nincs utánvét, csak előre utalás után küldik el a csomagot!) általában 4-5 munkanap van nálad, de olyan is van, hogy másfél hét!! Ezt bele kell kalkulálni. Nem mindig adják fel 24 órán belül (kifizetett!), és a futárcég sem mindig gyors. Nekem is volt már, hogy pl pénteken utaltam (azt valószínüleg hétfőn kapták meg) de csak szerdán adták fel a csomagot. Csütörtökön, pénteken még külföldön marad a csomag, hétvégén nem történt semmi (tehát itt már eltelt egy hét!) és kedden ért ide. De volt, hogy csak szerdán. És olyan is van, hogy hétfőn utalsz, kedden feladják, és péntekre itt van. Vagyis itt benne van a 4-5 munkanapban, amit igérnek. De sajnos nem mindig. Tehát oda kell figyelni, mert volt már hogy kifogytam, és hiába fizettem ki több 10ezret, és mivel ennyit csúszott a dolog kénytelen voltam elmenni újra pénzt kiadni azért, amiért már kiadtam, csak mert lassan ért ide. Azóta mindig többet rendelek, hogy az ilyenek miatt ne legyen gond.(Ami nekem abból adódik, hogy sajnos van olyan állatom, aki olyan tápohoz szokott, amit itthon nem is tudsz megvenni.) Persze átállhatnék másra, de amíg nem vagyok rákényszerülve, addig nem "szadiznám" sem őt, sem magam.)
Amúgy még mindig a legjobb webshop! Gyorsan válaszolnak az emailekre, széles a választék, jó áraik vannak, és tényleg minőségi tápjaik! Olyan, amit meg lehet fizetni.
Macska: Almo Nature, Cosma, Feringa, Granatapet,Grau, Mac's,Trainer, Bozita, Animonda, Porta21... és persze vannak az itthon is kapható minőségi tápok is (Hill's, Iams, Royal Canin, Shesir megfizethetőbb áron) És vanna kifejezetten olcsó minőséibb tápok:Miamor (az újabbak!), Smilla- nagyon olcsó!) Vannak azért a nem minőségiek is, amivel én nem etetek,vagy csak nagyon keveset: Catessy, purina, whiskas stb.)
Kutyusoknál ugyanezeket, plusz még jobbak is!
Nagyon jó, hogy különböző szempontok alapján is tudsz keresni a kedvencednek pl: "speciális tápok" "bio" "idős" "diétás" "bőr, szőr" külnböző betegségek ellen: vese, emésztés, fog..lábadozás idejére..stb rengeteg van!
És minden mást is meg tudsz venni, az alomtól kezdve, a kaparófáig, etetők, itatók, vitaminok, ezerféle immunerősítő, ágyak, takarók, fésűk.
És persze nem csak kutyának, macskának kapható meg minden, amire szüksége lehet, hanem több féle kisállatnak is (nyúl, görény,madár, tengerimalac, hörcsög, csincsilla, degu, egér...stb.)
Én azt szertem benne a legjobban, hogy a minőségi tápokat nagyon jó áron tudja adni, ezért nem kell szeméttel etetnem, mert itthon még az is drága. Ami meg itthon megfizethető, sőt olcsó áron van, az meg szó szerint méreg!
Elég "Érdekes" a Zooplus szerintem! Vettem két terméket a Zooplusnál. Az egyik egy Cat mate 360W macskaajtó volt a Másik meg egy Drinkwell itató!
Megérkezett mindegyik rendben! Lett volna pár kérdésem, ezért felhívtam a termékhez tartozó HASZNÁLATI ÚTMUTATÓN - szereplő céget (WILSON-TRADING Kft.), hogy kérdezzek 1-2 dolgot! Miután elmondtam, hogy a Zooplusnál vettem az ajtót és az itatót jelezték felém, hogy a kérdéseimmel a Zooplust legyek kedves felhívnom, mivel Ők semmlyen kapcsolatban nincsenek a Zooplussal. Viszont a Zooplus "előszeretettel jogtalanul használja" a Wilson-Trading tulajdonát képező használati útmutatókat!..... Én nem értem....ennyire csóró a Zooplus, hogy más magyar cégek tulajdonát lop.odja, hogy Magyarországon eladni tudjon!!??
Újabb frissítés a zooplusról.
Már nincs kint a weboldalon, hogy 24 órán belül feladják a csomagot. Ezt az információt levették. Viszont van egy telefonszám!!
Gondolom volt ebből probléma, mármint a 24 órából, mert sajnos nem mindig tudták teljesíteni. Az összeget ugye el kell utalni előre, de már van egy másik szállítójuk is, ahol lehet utánvéttel fizetni újra.
Az ügyfélszolgálattal általában nincs gond, de kaptunk már kioktató hangvételű levelet is, amikor rákérdeztünk hogy a három napja kifizetett csomagot miért nem adták még fel (persze jöttek az ilyen válaszok: lekönyvelés 1-2 nap..stb. Ami persze fura, mivel van hogy kifizetés után 24 órán belül feladják , akkor nem kell lekönyvelni, vagy mi?:))
Régebben (jó pár éve rendelek, több tiz ezer (ált 40 felett) Ft értékben) nem volt ennyi csomagolási probléma sem. Pl száraztápos tasak szakad, látszott hogy nem tépődött, hanem hasadt, összenyomódva konzervek, nedveseledeles tasakok..úgy hogy a doboz, amibe érkezik kívülről sértetlen, persze olyan is van, hogy maga a doboz is sérült (az talán futárcég hibája is) sőt olyan is volt, hogy nem tudta felhozni a futár a csomagot, annyira szét volt szakadva, hogy kosarakban hoztuk fel a rengeteg tápot. Tehát a csomagolás, és a sérült termékek gyakoribbak. Ami ritka, de volt már, hogy hiányzott termék, jeleztük, vissza utalták. Elnézést már ritkábban kérnek. Sőt! minnél többet költünk, annál több a bibi. Vagyis nekem így jött le. szinte nincs hónap, hogy ne lenne vmi. Ha jelezzük vissza fizet, van hogy elnézést kér (régebben mindig kompenzáltak valamivel ez már nincs) és van hogy kioktató hangnemben közli, hogy a világ minden tájára szállít...(mit érdekli őt az, hogy évek óta ügyfelek vagyunk és kb egy átlagos bérű ember fél havi fizetését költjük havonta.:) Ezt persze nem így írta, ennél finomabban közölte. És nem sértődésből írom, csak megkérdeztük mi van a több napja kifizetett csomaggal, mert még mindig nem küldték el, amire már ilyen hangnemben válaszolt..persze mi is, felhozva azt, hogy hahó...(integet) mi vagyunk az évek óta itt költő "ügyfelek"..persze mi is finomabban..
Hát, biztos rossz napja volt. Hát még nekünk:)
Szval mi havi kiadásokat csinálunk náluk, mindenképp bele kell kalkulálni, hogy nem mindig khm...gyorsak?:)
És félre kell tenni, vagy többet rendelni ne fogyjál ki, mert kölhetsz újra erre.
Egyébként még mindig széles és jó a választék. itthon sok mindent nincs ezekből. Az árak is nagyon jók.
Még mindig megéri innen rendelni (ha belekalkulálsz dolgokat..)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!