Kezdőoldal » Állatok » Kutyák » Petissimo rendelés! Szerintete...

Petissimo rendelés! Szerintetek ilyenkor mi van?

Figyelt kérdés

Szóval még múlthét szerdán rendeltem 6 féle terméket, 5 termékből csak 1-1 darabot, illetve az egyikből elég sokat...


Mindegyik terméknél az volt kiírva, hogy van raktáron és hogy 1 nap múlva szállítják is, ha 15 óra előtt rendelek. (Legalábbis ebben 90 százalékig biztos vagyok)


Már 2-3 alkalommal rendeltem a Petissimótól és mindig betartották ezt és nagyon gyorsak voltak.


Én viszont ezúttal 15 óra után adtam le a rendelést, vagyis tudtam hogy nem fog kijönni másnap.

Azt gondoltam, hogy akkor majd pénteken... Vagy legrosszabb esetben (mivel hétfő ugye március 15.-e volt) majd kedden.

De nem jött kedden sem és szerdán sem.

És ugyan visszaigazoló e-mailt kaptam arról, hogy megtörtént a vásárlás (bankkártyával fizettem, a pénzt le is vonták), de semmi egyéb tájékoztatást nem kaptam. Pedig eddig mindig írták, a régebbi rendeléseimnél, hogy valószínűleg hányadikán fog jönni a csomagom...


Kíváncsiságból ma megnéztem újra a termékeket az oldalukon, hogy tényleg az áll e mellettük, hogy 1 nap múlva szállítható.

6-ból 4 terméknél az állt még ma is...

Egy terméknél viszont az, hogy nincs raktáron és kosárba sem lehet tenni, csak értesítést kérni arról, ha megint lesz. Nyílván ez azóta lett ilyen, mióta leadtam a rendelést, hiszen ha ilyen lett volna akkor is, akkor le sem tudtam volna adni...

A hatodik termék az érdekes, ami pedig a visszaigazolás e-mailben is szerepel, mert az már egyáltalán nem szerepel a weboldalakon, közben teljesen leszedték (ez az amiből elég sokat rendeltem).

Tehát nem az van ott, hogy jelenleg nincs raktáron, hanem konkrétan már nincs a kínálatukban, azóta...


Szerintetek utóbbinak mi lehet az oka?


Így vajon én még meg fogom kapni?


Illetve nektek van hasonló tapasztalatotok a Petissimóval, hogy nem jött valami hamar a csomagotok és tájékoztatást sem nagyon kaptatok arról, hogy kb. mikor jön?


Ha volt ilyen, akkor kb. hány nap múlva kaptátok meg?


Előre is köszi!



2021. márc. 18. 16:31
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%
Lépj be az oldalra, és az adott rendelésedbe. Ott láthatod a státuszát.
2021. márc. 18. 16:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Sajnos most nem tudtam belépni a fiókomba és egy másik e-mail címmel rendeltem, nem regisztrált felhasználóként. (Mert nem muszáj regisztrálni a rendeléshez)
2021. márc. 18. 16:39
 3/11 anonim ***** válasza:
100%

Nekem volt olyan, hogy raktáron lévő termékeket vásároltam, pár napig ültek rajta, aztán írtak egy emailt, hogy az egyiket nem tudják szállítani, mert kifogyott, és felajánlott helyette egy másik típust, ugyanolyan márkából, ugyanannyiért. Igent mondtam rá, hogy ne bonyolítsuk, utána feladták a csomagot és normál időn belül megjött. De direkt megnéztem a levélváltás után, és még mindig szerepelt az oldalon raktáron lévőként a termék...

Szóval eléggé le vannak maradva, én nem is rendelek tőlük inkább azóta.

2021. márc. 18. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:

Egyébként ezt a funkciót eddig nem vettem észre, de akkor majd legközelebb szem előtt tartom hogy mindenképpen jelentkezzek be...

Köszi, hogy ezt tudattad velem!

2021. márc. 18. 16:40
 5/11 anonim ***** válasza:
93%
Akkor hívd fel őket telefonon, mondd meg a rendelés számát, és segítenek. Ők látják a gépben mi a helyzet vele.
2021. márc. 18. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:

#3. Neked is köszi a választ!


Igen, még egyszer évekkel ezelőtt nekem is volt ilyen is és akkor az egyik termék helyett felajánlottak egy kupont annak a vételárával (a kupont pedig akkor is elhasználódik, ha a tranzakció hibásan bevitt kártya adatok miatt elsőre nem teljesül, így sajnos ment a levesbe) amit elfogadtam...

Csak nekem akkor sem kellet napokig várni, hanem asszem’ másnap szóltak, hogy nincs az egyik termék.


Most azon lepődtem meg kifejezetten, hogy az egyik termék már egyáltalán nincs az oldalon.

2021. márc. 18. 16:45
 7/11 A kérdező kommentje:

Rendben, valószínűleg akkor majd felhívom Őket...

Azért jöhetnek még tapasztalatok!

2021. márc. 18. 16:46
 8/11 anonim ***** válasza:
90%

Bár nem a Petissimoval jártam így, hanem az Okosgazdival, de kb három hetet vártam a megrendelt termékre, mire felhívtam őket, és akkor benyögték hogy nincs és nem is lesz. De nem szóltak volna ha nem telefonálok rájuk...

Mindenképp a körmükre néznék a helyedben.

2021. márc. 18. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:

#8. Az elég szívás... És mivel kárpótoltak? Vagy Te nem előre fizettél hanem utánvéttel akartad volna?


Amúgy 17 óráig lehet Őket felhívni, ezt csak most néztem meg, úgyhogy az utolsó percekben inkább nem próbálkozom, de majd holnap délelőtt igen...

2021. márc. 18. 16:58
 10/11 anonim ***** válasza:
52%
Vagy benézték a készletet, vagy többen is rendeltetek ugyanabból, és így már elfogyott, aztán próbálják beszerezni, előfordul ilyen nagy forgalmú webáruház esetén. Szerintem telefonálj rájuk.
2021. márc. 18. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!