tudom kicsit sok, de kezdő vagyok.. és holnap megyünk a kisállatkereskedésbe, és szeretném tudni h mely halakat tehetem a bettám mellé.
Nagyon köszönöm annak aki válaszol! : )
2010. máj. 7. 15:35
1/10 anonim válasza:
Szia!
Szerintem kezdőként könnyebb halakkal próbálkozz nálunk lány bettához az alábbi halak vannak: xifó, molli, guppy, algaevő, páncélosharcsa, fekete tetra, fiú betta, rézlazac, meggyhasú sügér, vitorláshal, rózsalazac, gyémántlazac, pontylazac,cápamárna, stb stb. :) Szóval szerintem ne sügérekkel kezdj, hanem guppyval, az a kezdők hala és könnyen is szaporodik.
2010. máj. 7. 16:58
2/10 A kérdező kommentje:
köszönöööm.: ) de akkor ha már úgymond ,,profibb" leszek lehet velünk tartani sügéreket, és razbórát?
2010. máj. 7. 17:19
3/10 anonim válasza:
Előző vagyok és szerintem a lány betta uszonyát szét csipkednék főleg a sügérek:( Még nálunk is egy picit meg volt csipkedve, de már jól van. Szóval szerintem a sügéreknek külön akváriumot rendezz be. Nálunk a társas akváriumba meggyhasú sügér van. Le is ikrázott, szóval nincs velük probléma. Amikor ikráznak csak a területvédők. Ennyi. Amúgy hány literes lenne az aksi?
2010. máj. 8. 15:03
4/10 A kérdező kommentje:
hát 15-20L. Egyébként nagyon köszönöm. : )
2010. máj. 8. 21:55
5/10 anonim válasza:
A 15-20 liter, az nagyon kicsike. A bettának pont elég, de amellé már sok lesz. Hidd el, tapasztalatból mondom. Nagyon kezdő akvaristaként 15 literbe tettem 2 guppit, egy bettát, 2 neonhalat meg egy algaevőt. Sorra halt meg az összes, hiszen alig volt helyük. Pótolgattam, de meghaltak. Végül mikor kiürült az akváriumom, vettem 4 db guppit. 3 fiút, egy lányt. 3 hónapja megvannak, és mindegyik tökéletesen egészséges, a lány éppen tegnap szült. (15 halacskát tudtunk kimenteni:)) Szóval szerintem ne vidd túlzásba, mert pénzkidobás.
2010. máj. 9. 09:35
6/10 A kérdező kommentje:
rendben. nemszeretném egyik hal halálát sem szóval..
és még lenne egy kérdésem: 20L-esbe, 1nőstény betta, 2 guppy ? így meglennének? : )