Kezdőoldal » Állatok » Halak, akvarisztika » Milyen halakat tarthatok...

Milyen halakat tarthatok benne? Ez egyáltalán jó akváriumnak?

Figyelt kérdés

Nagyon kezdő vagyok. (Még nem is tartottam halat)

Azt szeretném még megkérdezni, hogy milyen fajtákat (kisméretű maradjon) lehet együtt tartani ebbe az üvegben:

[link]

[link]

2010. márc. 5. 20:15
1 2 3 4
 11/31 anonim ***** válasza:
100%
A neonhal az csapathal.. Minimum 6-8 db kell egy akváriumba! Ebben állatot ne nagyon tarts, max csigát! :)
2010. márc. 5. 20:58
 12/31 anonim ***** válasza:
100%

Megkérdezhetem, hogy hány éves vagy?

Tarisznyarákot?! Az tengeri állat, alapból nem lehetne így tartani...

Ebbe az üvegbe inkább ültess növényeket, csinálhatnál belőle mini floráriumot, vagy tarts benne kisebb vízi csigákat. (Maláj tornyos csigát, pl.) [link]

Ha veszel egy állatot, mindig olvass előbb utána, mik az igényei.

Szerintem tök jól nézne ki, ha 1/4-éig megtöltenéd többször átmosott sóderrel illetve apró kaviccsal, 1-2 alacsony növésű vízi növényt beleültetni, és csigákat rakni bele. A tornyosak nem eszik meg a növényt, azok lennének a legjobbak.

Halat semmiképpen se vegyél bele!

2010. márc. 5. 20:58
 13/31 A kérdező kommentje:
ez a csiga mennyi db-ja? hol lehet kapni?
2010. márc. 5. 21:25
 14/31 anonim ***** válasza:
www.akvarista.hu szerintem ha halazni akarsz, itt kell kezdened. ráadásul ebookjuk is van, tele marha fontos dolgokkal! Maláj tornyos csigát szerintem úgy dobják utánad:) itt az akvaristán biztos van valakinek pár elajándékozható, elcserélhető. Ha élőlényen gondolkodsz, mindig olvass nagyon előre, h mik az igényei... a gömbaksiba szerintem is csak növényt tegyél, halat semmiképp!
2010. márc. 5. 23:33
 15/31 anonim ***** válasza:

Szia.

Vegyél egy téglalap alakú 20 literes akváriumot (1600Ft)

abba már jobban lehet építkezni.

Nekem van kettő.

Az egyikben van 2db törpe tarisznyrák,

aljzatnak csincsillahomok, a két végében 2 nagy kő.