Kezdőoldal » Állatok » Halak, akvarisztika » Szerintetek újra belekezdjek?

Szerintetek újra belekezdjek?

Figyelt kérdés

egy kb fél éve nincsen akváriumom, mostanában gondoltam arra, hogy lehetne újra, szerintetek szeptemberben újra kezdjem?

van egy 40litres akváriumom 3 nagyon jó teljesítményű (kb 400/h) vasfák...

milyen halat ajánlotok? nem kezdő vagyok

endler guppim még nem volt szerintetek?

köszönöm a válaszokat


2012. jún. 17. 22:57
 1/7 anonim ***** válasza:

400 liter/órás vasfát még soha nem láttam :)


Nehogy már mi döntsük el, hogy milyen hobbit választasz magadnak. Ha eddig volt akváriumod, akkor tudnod kell, hogy szeretsz-e vele foglalkozni, vagy sem. Ha abbahagytad, gondolom volt oka, meguntad vagy rosszul csináltad. Előbbin nem, utóbbin lehet segíteni és van értelme újrakezdeni.

Az endler guppi jó választás ekkora helyre.

2012. jún. 17. 23:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
nagyon szerettem, csak sokat kellett vele foglalkoznom, és nem volt időm rá mert tanulnom kellett. most olyan halakat szeretnék amilyenek még nem voltak nekem és nincsen túl sok macera velük
2012. jún. 18. 08:11
 3/7 anonim ***** válasza:
Jó az endler, de mi volt a macera a régi halaiddal? Kaját nekik is kell adni napi egyszer, este mikor már otthon vagy.
2012. jún. 18. 08:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Murr ugyanezt akartam írni:D

Szerintem ha van időd rá akkor igen.;) Nekem a guppik nem tetszenek, de ha neked igen akkor jó.

2012. jún. 18. 14:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Nekem bűzlik a kérdés te nagyon kezdő vagy. Volt 40 literes akváriumod és ment. Leállítottad akármi miatt, de elraktad a cuccait.Eddig értem és világos. Ha már úgyis vesződsz vele, és ujj aljzatot mosol, újra kötözöd a vasfát, és növényeket veszel bele, akkor már miért nem állítasz kihívást magadnak? Kezded rögtön egy 100 literessel vagy nagyobbal? Mert ebben az esetben már nem sok lenne. Vagy lusta vagy?