Foxicom kérdése:
A Fisch. Kft-től rendeltem egy szűrőt tegnap délelőtt, akkor kaptam egy e-mail-t a vásárlásról, és azóta nem küldték a visszaigazolást. Most mit tegyek?
Figyelt kérdés
2011. jún. 15. 08:39
1/3 anonim válasza:
Gondolom webshop. Az az email egy automatikus üzenet. Valószínű ma kapsz egy megerősítő üzenetet amiben benne lesz a további teendő. Ha ma sem jön megerősítő üzenet akkor holnap reklamálj náluk.
2/3 anonim válasza:
Olvasd el a szabályzatot, mindenhol másképp működik. Amiket én ismerek, ott úgy van, hogy megkapod az első e-mailt (amit meg is kaptál) a második akkor érkezik, ha a raktárból beérkezett az áru az átvétel helyére. Ez azért tovább tart. De nyugodtan hívd fel őket, kérdezz rá, hogy hogy áll a rendelésed.
3/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm! Megkaptam a visszaigazolást!! =)
2011. jún. 15. 12:55
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!