Kezdőoldal » Állatok » Egyéb kérdések » Zooplus kiszállítás nyomkövetés?

Zooplus kiszállítás nyomkövetés?

Figyelt kérdés
Rendelt már valaki a zooplusról akinek sikerült a ceska posta nyomkövetését használni? Mert én bármit írok be, nem fogadja el, csak valami hibát ír ki és persze azt sem angolul. Már 25.-én megrendeltem a csomagom úgyhogy már kíváncsi lennék hogy merre jár.
2018. máj. 4. 10:08
 1/3 anonim ***** válasza:

Hívd fel a zooplus ügyfélszolgálatot, a követéshez szükséged van egy kódra amit a customer's number mezőbe (a másodikba) kell beírni a követő oldalon.

Nekem első szóra megmondták, de sajnos nem jegyeztem meg.

A CX kezdetű csomagszám meg megy a Reference Number mezőbe, bár gondolom, ezt sejtetted :)

2018. máj. 4. 10:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Igen, pont a customer's number hiányzik. Megpróbálom, köszönöm!
2018. máj. 4. 10:51
 3/3 anonim ***** válasza:
100%

Mindenki okulására aki ezt valaha olvassa! :)

Ha rákattintasz a "Ingyenes szállítás 9990 Ft felett" szövegre az oldalon, akkor ott van a csomagkövetés leírása:

"Az oldal közepén a Customer's number mezőbe írja be a 002 - 4863 kódokat. A Reference number mezőbe írja be az Ön CX...CZ csomagszámát, amit emailben küldtünk Önnek, amikor a csomagját átadtuk a kiszállító cégnek"

2018. máj. 23. 01:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!