Kezdőoldal » Otthon » Ingatlan vásárlás, eladás » Ingatlan vásárlás előtt...

Ingatlan vásárlás előtt állok, mire kell leginkább oda figyelni?

Figyelt kérdés

Teljesen amatőr vagyok, nem szeretnék rejtett költségekbe belefutni. Első lakás lesz. Szegeden 50 nm körül kellene, nagyjából az árakkal már tisztába vagyok, a kérdés inkább az hogy melyik fűtéssel rendelkező lakásokat érdemes nézni? Melyikkel a legkedvezőbb a rezsi? cirkó, gáz, távfűtés egyedi méréssel? stb..

Azt tudom hogy a nyílászárók állapotán is sok múlik, és azt is hogy a műanyaggal jobban járok. Az is előny ha nem tetőtéri, és nem is földszinti. Az is jó ha minél több irányból körbe van véve a lakás. illetve még az a kérdés hogy a tégla építésű lakás vagy a panel a jobb?

ha kihagytam valami fontos szempontot amire érdemes figyelni vásárláskor akkor megköszönném ha valaki kiegészítene



2016. febr. 9. 21:46
 1/8 anonim ***** válasza:
Ez egy olyan kérdés, amire ha kimerítő választ adnak, akkor az önmagában több oldal. Tessék szépen használni a google-t.
2016. febr. 9. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Vannak erre szakosodott szakemberek akik ilyenkor segítenek egy kis pénzért. Ez nagyon bonyolult kérdés.
2016. febr. 9. 23:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

az éremnek mindig két oldala van, ne felejtsd el!

Ha körbe vagy fűtve, az azt is jelenti, hogy sok a szomszéd, sok hülyét kell elviselned minden oldalról.

Pár lakáson már túl vagyok, nem egyszerű.

Én a minél kevesebb szomszédot részesítem előnyben.

2016. febr. 9. 23:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
hát igen, ez is egy nyomós érv :/
2016. febr. 10. 21:11
 5/8 A kérdező kommentje:
köszönöm!
2016. febr. 10. 21:12
 6/8 anonim ***** válasza:
Én meg az önálló családi házat, távolabb a szomszédtól. Elegem van az éjjel porszívózó mámikból és a részegen ordibálókból.
2016. febr. 11. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje: