Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hűtővízfogyás hibakeresés?

Hűtővízfogyás hibakeresés?

Figyelt kérdés
Kb 200 km-enként lefogy a tágulási tartályban hidegen mérve a max jelöléstől a min-ig, vagyis kb 2 decit. Széngáz ill túlnyomás a rendszerben nincs (műhelyben kimérve), valamint értelemszerűen a vízhőfok is jó mindig. A hűtőfolyadék tiszta, a motorolaj is. Feltételezem a kb 30 csatlakozásnál, tömítésnél, a gumicsövön, radiátoron vagy a esetleg a kupaknál valahol borzasztó lassan szivárog üzemi nyomás alatt (állóban nem fogy). Hogyan lehetne megtalálni? Érdemes folyékony tömítőadalékkal próbálkozni?
márc. 28. 15:14
 1/5 anonim ***** válasza:
Ahogy írtad esélyes hogy nyomás alatt lassan szivárog valahol, meg lehet próbálni hogy álló helyzetbe kicsit pörgeted a motort valaki pedig figyeli hogy valahol észlelhetö e cseppenés szivárgás. Meg próbálhatod a tömítő adalékot is, ha valóban pici a szivárgás helye eltudja tömiteni, veszteni nem vesztesz vele 1 próbát megér.
márc. 28. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Tömítő adalék SEMMIKÉPP, több gondot okoz hosszú távon.


Ha nem látszik egyértelműen, akkor vidd el szervizbe, ahol van nyomáspróba felszerelés. Nem lesz drága, de inkább erre költs, mint bizonytalan löttyre.

márc. 28. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

2.

Már megvolt a nyomáspróba, nincs túlnyomás benne. Tömítővel mi a gond?

márc. 28. 20:40
 4/5 anonim ***** válasza:
Nem erről van szó... Kupak helyett szelep fel, hideg motorral és indítás nélkül levegővel megnyomni, aztán nézni, hol jelentkezik a víz. Nem az a kérdés, hogy a motor nyomja-e a víz kört. Az a kérdés, hogy amikor melegszik, és elpárolog a víz ami kijön, az hol távozik pontosan. Ha így tesztelik, akkor nem párolog el, és látni lehet...
márc. 28. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:

4.

Nem tudom mit csináltak pontosan.

Arra nézve viszont vannak kétségeim, hogy azért mert megküldöd nyomással, majd látványosan jön valahol. Egyrészt van vagy 10-20 cső elágazásokkal, fele takarásban (turbóhoz is megy a vízkörből, abból pl konkrétan semmit nem látni, hogy ott mi történik aztán ilyenkor), másrészt lehet ilyenkor is csak 1 csepp préselődik át valahol keservesen, azt aztán nézheted. Jóval nagyobb nyomással megdurrantani - hogy könnyebben észrevehető legyen - meg nem mérvadó, mivel az nem jelent hibát, ha az üzemi nyomásnál 2-3x nagyobb nyomáson (amit ugye a kupak már kiengedne alapból) valahol átüt, hiszen nem arra tervezték, ergo az ott nem is hiba.

márc. 28. 22:03

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!