Mielőtt webshopot nyitna az ember egy adott termékkel kapcsolatban, érdemes letesztelni előtte Vaterán/Jófogáson hogy mennyire kelendő?
Vaterára felteszed 9 Ft-ért, megnézik naponta 50-en. Feltolod jofogasra, fb csoportokba ingyen megnézik 200-an. Webshopot létrehozod költesz egy rakat pénzt arculatra saját gdpr és emarketingre és eléred, hogy naponta 50-200-an megnézzék a terméket. Ennyivel drágábban kell adnod, hogy itt legyél mint a piacterekkel.Kérdés megveszik e annyiért? ( ha pl a konkurenciád csak piactereken hirdet és féláron adja).
Ha olyan a termék, akkor felteszed 14-20% értékesítési jutalékért az Emagr kampányaira és "már a tvben is reklámozva vagy" 😊.
Melyik éri meg jobban?
Egy terméket én is keveslem.
Az ilyen helyekre, ahova dödivel tesznek fel sok esetben rengeteg kacatot is, nem biztos, hogy az erre vevők meg is találják azt.
Csinálj egy blogot, ahol bemutatod az ötletedet; több formában legalább, ha már egy termékről van csak szó.
A linket tűntesd fel olyan csoportok/oldalakon ahol adott témakörön belül mozognak az emberek.
vagy
Egy fb oldal ahol blogszerűen mutatod be.
Az emberek úgyis nyomkodják a like-t, ha tetszik nekik.
De akár a bloghoz csinálhatsz fb-t és hozzá csatolhatod egyiket a másikhoz.
Az alkotás eladásához idő kell.
Idő kell: megismertetni a terméket, vevőkört kialakítani, "legyártani" megalkotni az adott dolgot.
(mennyire sokszorosítható az adott dolog?)
Mi is a termék pontosan?
ha meg is találják, egy termék szerintem nem fog annyi ember megvenni hogy elég haszon legyen belőle.
Persze nem mindegy mi.
Ha pl. autógumi s több száz féle van belőle akkor ugye az más.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!