Milyen eséllyel lehet felfuttatni egy ruházattal foglalkozó vállalkozást?





Látszik, hogy kb semmit nem értesz a vállalkozáshoz, tehát ebből kiindulva 0 eséllylel.
Először is tisztázni kéne, hogy a "ruházattal foglalkozó vállalkozás" az saját tervezésű ruhákat takarna vagy más által elkészített (gyári), általad forgalmazott ruhákat árulnál?
Aztán: mennyi pénzed van a ruhaanyagok megvásárlására - tőkebefektetés- milyen markaetingezésre gondoltál, mi lenne a délpiac (gyerekek vagy felnőttek?), stb.
Végezetül attól, hogy az éves forgalma valamilyen cégnek 150 millió ft, attól még egyáltalán nem biztos, hogy nyeresége is van - simán lehet veszteséges.





Az első nagyon jól leírta. Amit leírtál 0 adattal egyenlő.
Illetve ahogy szintén első mondta lehet a bevételed évi 800 millió, a költséged pedig 1 milliárd. Ez nem ilyen egyszerű ahogy elképzeled.
Illetve a ruházati ipar kifejezetten nehéz. Mivel a multicégeket nehéz árban legyőzni. Pl.: C&A, H&M.
Ha ruházatin gondolkodaz inkább a prémium/egyedi darabokkal érdemes gondolkodni, a megfelelő helyen. Mivel ebből viszonylag “kevesebb van”.





Pardon :D
"délpiac" = célpiac (1-es vagyok)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!