Bankkártya elfogadó terminált hogyan szokattad meg a vevőiddel?
Nemrég lett nekem a boltomban. Míg nem volt, vevők kérdezgették, lehet-e kártyával fizetni? Mióta van, senki nem akar, pedig mondom mindenkinek, látják is.
Kiírtad pultra, hogy fizethetnek vele? Milyen szöveget írtál ki? Ajtón kint van, de azt nem veszik észre.
"Miért akarod, hogy kártyával fizessenek?"
Milyen kérdés ez? Nyilván azért, mert létesített egy terminált az üzletében, amit nem lenne rossz használni is. Miért létesített? Mert látta, hogy van igény a kártyás fizetésre.
Mert látta, hogy van igény a kártyás fizetésre.
Pontosan. Látta, hogy van rá IGÉNY. Akinek IGÉNYE Van rá azt nem kell rászoktatni, mert IGÉNYLI, kérni fogja. Aki meg eddig is KP-val fizetett az miért kéne, hogy át legyen szoktatva kártyára? Főleg, hogy a terminál használata nagyon költséges is ám...
"Nemrég lett nekem a boltomban"
A kulcsszó a "nemrég". Még nem szokták meg a vevők, nem jutott el a tudatukig. "Erőltetni" meg nem kell: egyszerűen kiírod oda, ahol egyébként is fizetnek, hogy "Bankkártyával is lehet fizetni" - és kész. Szerintem - de ez csak a magánvéleményem - felesleges mindenkinek mondogatni, mert az csak "nyomulás"-nak hat esetleg.
Idő kell a vevőnek, hogy megszokja, eljusson a tudatáig. Meg aztán, főleg vidéken, ahol nem lehet olyan sok helyen kártyával fizetni, inkább felveszik kp-ben a fizetésüket és utána úgy fizetnek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!