Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Gyerekcsoportok vezetésébe...

Polarbeer kérdése:

Gyerekcsoportok vezetésébe szeretnék kezdeni aktív, nappali felsőoktatási tanulmányok (jelenleg Msc, később állami ösztöndíjas PhD) mellett. Milyen lehetőségek vannak (alább részletezem)?

Figyelt kérdés

Szeretnék gyerekcsoportokat vezetni, nekik előadásokat tartani úgy, hogy számlaképes legyek. A csoportok kb. felében a szülők fizetnének nekem, az esetek másik felében pedig iskolai / óvodai pályázatok révén kapnék pénzt.

Tenném én ezt ősztől úgy, hogy 2019.júniusáig Msc hallgató vagyok, nappalin, államin; majd 2019 szeptemberétől doktorandusz, PhD hallgató leszek nappalin, állami ösztöndíjjal.

Hogy érdemes ezt csinálni? Szellemi szabadfoglalkozást végezzek egyéni Adószámos Magánszemélyként, VAGY PEDIG váltsam ki az egyéni vállalkozóit?

Ami várható:

A) Rendszeresség:

1) Alapesetben úgy gondolom, hogy 2 erős hónapom lenne április végétől június elejéig, továbbá gyenge hónapok lennének a július, a szeptember és az október. Többi hónapban nem várható semmilyen bevételem.

2) Bár a bevételeim zöme április-május-júniusban származik majd, de meg tudom oldani (kicsit a tavaszitól eltérő módon) azt is, hogy minden hónapban legyen valamennyi bevételem.

B) Üzletszerűség:

Várhatóan 1 évre vonatkoztatva kezdetben 200.000 Ft - 1 millió Ft jövedelem (bevétel mínusz költségek) között fogok keresni, tehát az éves doktori ösztöndíj összegem alatt maradnék. Tudom, nagyon tág intervallum, egyelőre ennél konkrétabban nem tudom megsaccolni. A csoportok zöme 20 ezer Ft / csoport áron jönne hozzám, és 1 csoport mindössze 1, ritkán 2 alkalommal jönne hozzám 1 évben. A bevétel több, mint fele április-június között érkezik.