Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Milyen marketingstratégiát...

Milyen marketingstratégiát kellene használnom ebben a projektben?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Egy induló startuphoz tartozó marketingstratégián dolgozom. A cél,hogy hogyan tegyük a felhasználókat "visszatérő felhasználókká".

Aki ebben tudna segíteni,természetesen hálás lennék,és nem maradna kárpótlás nélkül!


Köszönöm.



2018. máj. 18. 19:03
 1/5 anonim ***** válasza:
Onmagabanta termék/ szolgáltatás nem váltja ki a visszatérés igényét, lojalitást? Akkor mitől lesz több, jobb mástól és mitől innovatív hogy startup legyen? Igazából a startupokra vadásznak a konglomerátumok nekik meg van eleg marketing háttér ehhez.
2018. máj. 19. 07:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Az elprezisedést és a rövidujjús hippiskedést javaslom.


Szakmai teljesítmény és nemzetközileg értékelhető termék nélkül, sikerült a Prezi csapatának felpítenie egy professzionális kommunikációt amire mindenki emlékszik.


Másik kedvenc a Starschema. 3 éve arról szól a PR, hogy az épp aktuális élethelyzetében minek képzeli magát a lenyalt hajú CTO. Most éppen a Zen-mester lemez megy. Megy a szöveg, hogy "we are the rockstars of big data", közben összesen egy projektje van a dev-teamnek, az egy hajózási adatokat összegyűjtő platform.


Nem termék kell ide csak a bullshit szöveg.

2018. máj. 20. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Ismertek jó marketingügynökséget?
2018. máj. 22. 14:01
 4/5 anonim ***** válasza:

Nem lenne rossz tudni pontosan arról az üzletről, hogy mit csinálsz, miért csinálsz, hogyan csinálsz. Valami weblap, és olyasmik. Bármi?


Vicc:

-Mennyi?

-30

-Mi 30?

-Mi mennyi?

2018. máj. 22. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 3537445 válasza:

Szia, az a lényeg, hogy kitűnj a versenytársaid közül, azért, hogy a vásárlók speciális kötődést érezzenek feléd. Ha ez sikerül, akkor jókora profittal tudod továbbadni a terméked/ szolgáltatást amit árulsz, mert az emberek hajlandók érte fizetni.

Ha ez nem sikerül, akkor csak az árverseny marad, hogy ki tudja olcsóbban kínálni ugyanazt a terméket, amit meg persze egy olyan verseny, amit senki nem akar megnyerni...


Ajánlom Russell Brunson könyvét, az Expert Secrets, ami pont erről szól: [link]


Nagyon jó könyv, és Russell, a szerző lett 2018-ban az év vállalkozója az USA-ban!! ami pedig elég figyelemre méltó.


De írhatsz privátban is, ha van akármilyen marketing kérdés, szívesen segítek.

2018. jún. 6. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!