Milyen marketingstratégiát kellene használnom ebben a projektben?
Sziasztok!
Egy induló startuphoz tartozó marketingstratégián dolgozom. A cél,hogy hogyan tegyük a felhasználókat "visszatérő felhasználókká".
Aki ebben tudna segíteni,természetesen hálás lennék,és nem maradna kárpótlás nélkül!
Köszönöm.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az elprezisedést és a rövidujjús hippiskedést javaslom.
Szakmai teljesítmény és nemzetközileg értékelhető termék nélkül, sikerült a Prezi csapatának felpítenie egy professzionális kommunikációt amire mindenki emlékszik.
Másik kedvenc a Starschema. 3 éve arról szól a PR, hogy az épp aktuális élethelyzetében minek képzeli magát a lenyalt hajú CTO. Most éppen a Zen-mester lemez megy. Megy a szöveg, hogy "we are the rockstars of big data", közben összesen egy projektje van a dev-teamnek, az egy hajózási adatokat összegyűjtő platform.
Nem termék kell ide csak a bullshit szöveg.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem lenne rossz tudni pontosan arról az üzletről, hogy mit csinálsz, miért csinálsz, hogyan csinálsz. Valami weblap, és olyasmik. Bármi?
Vicc:
-Mennyi?
-30
-Mi 30?
-Mi mennyi?
Szia, az a lényeg, hogy kitűnj a versenytársaid közül, azért, hogy a vásárlók speciális kötődést érezzenek feléd. Ha ez sikerül, akkor jókora profittal tudod továbbadni a terméked/ szolgáltatást amit árulsz, mert az emberek hajlandók érte fizetni.
Ha ez nem sikerül, akkor csak az árverseny marad, hogy ki tudja olcsóbban kínálni ugyanazt a terméket, amit meg persze egy olyan verseny, amit senki nem akar megnyerni...
Ajánlom Russell Brunson könyvét, az Expert Secrets, ami pont erről szól: [link]
Nagyon jó könyv, és Russell, a szerző lett 2018-ban az év vállalkozója az USA-ban!! ami pedig elég figyelemre méltó.
De írhatsz privátban is, ha van akármilyen marketing kérdés, szívesen segítek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!