Beadandó íráshoz keresek ötleteket. Tudnátok segíteni? :D Bővebben lent.
Edzéselmélet tanárom egyetemen kiadott egy olyan témájú beadandó házit, miszerint: "Ötletelés, aminek hatalmas marketing után nagy bevételre tudnál szert tenni."
Ez persze elég átfogó kijelentés, azért is jeleztem egyből, hogy edzéselmélet tárgyra kellene, szóval olyasmit vár el tőlünk a tanár, mint pl ha a Crossfitet találnánk fel. Bejövő sport, felkapott, elég nagy marketingje van. Szóval valami ilyesmire gondolhatott. Egy új termék, szolgáltatás, stb. amit keményen fel lehetne futtatni. Ne kíméljetek! :D
Ha magamból indulok ki, én összekötném a sima konditermes edzést az Oculussal. Esetleg egy kis infrával, ezzel-azzal megspékelve... Mire végigvinném a Tomb Raidert, a World of Warcraft néhány küldetését, vagy az Assassin's creedet, lemenne pár kiló.
Ez azért jutott eszembe (azon túl, hogy epic), mert egy alapvetően mozgékony embert nem nehéz rávenni, hogy bemenjen edzeni, ezáltal ügyeljen az egészségére, de a nem kis számú gamer társadalom szinte folyton ül. (Igen, van kivétel, én is az vagyok, btw.:D)
De ha kihívást keresel, őket csalogasd be! :D
Ok, figyeld meg a kérdést, benne lesz a válasz.
"Hatalmas marketing után nagy bevételre lehet szert tenni"
A hatalmas marketing azt jeletni, hogy több milliós vagy tízmilliós, folyamatosan futó kampány, ami folyamatosan termeli a vásárlókat.
Nem tudom, hogy tanulsz-e marketinget, (ha mondjuk ilyen beadandót kaptok akkor lehet) de az a lényege, hogy ha egy kampányba "bedobok 10 forintot" akkor a végén "kijön" 20-30 forint, és ezt addig szorzom fel, ameddig profitábilis marad.
Az összes eddigi ötlettel amit előbb írtak, nekem az a bajom, hogy hatalmas nagy marketing kampány esetén, maga a a termék/ szolgáltatás nem fogja bírni az iramot: egy konditerembe csak egy adott számú embert lehet betömni, sporttáborból is csak adott számú lehet. Persze ettől még lehetnek jók, meg jó ötletek is, de ha már "hatalmas marketinggel baromi nagy vállalkozást" akarunk, van ami tud hatalmasabb lenni, és nem korlátozza a fizikai hely, vagy hogy nem elég nagy az edzőterem stb.
Online vállalkozásról beszélek, mint pl. írsz egy weight-loss könyvet, egy ebookot, vagy egy online tréninget csinálsz amire feliratkozhatnak emberek havi és havi rendszerességgel fizethetnek az új edzésekért. Ebben az a jó, hogy lehet, hogy csak 100-an használják, lehet, hogy százezren, neked ugyanannyi energiába telik fenntartani/ működtetni az egész vállalkozást. Pont azért, mert nem kell minden egyes vásárlódnál fizikailag ott lenni, hogy a vásárlód legyen, hanem interneten el lehet intézni az egészet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!