Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Milyen olyan szolgáltatások...

Milyen olyan szolgáltatások vannak ahol az első alkalom igényesebb?

Figyelt kérdés
Ugyebár ha sikerül bevonzani a fogyasztót, onnantól már nem nehéz megtartani, hiszen csak akkor fogja abbahagyni, ha valahol máshol jobb ajánlatot talál, vagy úgy érzi hogy erre már nincs szüksége nem éri meg az árát. Ezért a szolgáltatónak megéri, hogy az első alkalom igényesebb legyen, hogy a továbbiakban is rendszeresen igénybe vegye a szolgáltatást. És hogy ha már ez a kapcsolat kialakult a cég és a fogyasztó között onnantól már nem probléma ha a szolgáltatás minősége visszaereszkedik a normál szintre.
2018. ápr. 16. 00:21
 1/5 anonim ***** válasza:

Hát, ne haragudj, elég sok vállalkozást ismerek, de ezzel a logikával még nem találkoztam.

Ráadásul azt sem osztom, hogy a vevő/fogyasztó utána már jön magától. Egy magára adó vállalkozás a 20 alkalommal sem nyújt rosszabb színvonalat, mint első alkalommal: max első alkalommal kedvezményt ad.

2018. ápr. 16. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

"ha már ez a kapcsolat kialakult a cég és a fogyasztó között onnantól már nem probléma ha a szolgáltatás minősége visszaereszkedik a normál szintre.

"

"hiszen csak akkor fogja abbahagyni, ha valahol máshol jobb ajánlatot talál"


Ha visszaesik a minőség, akkor már megyek is a konkurenciához.

2018. ápr. 16. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Én pont ezért hagytam ott a fodrászomat:

Kb. 2-3 év után "leégette" a fejemet a hajmosáskor, tépte, húzta, cibálta (fájt), aztán úgy döntöttem, hogy nem vagyok mazochista, hogy még fizessek is azért, hogy rossz legyen és otthagytam. Szemmel láthatólag roppantul eleg volt a munkából, unta a banánt :-( Azóta saját magam vágom a hajamat: szokták mondani, hogy jó a hajam - nem is tudják, hogy én vágom:D

2018. ápr. 17. 14:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

2#-es

"Ha visszaesik a minőség, akkor már megyek is a konkurenciához."

Viszont ha a konkurencia nem jobb. akkor a cél már el van érve.

Ha nem jött volna hozzánk a kedvezmény miatt, akkor még mindig nem is ismerné a mi szolgáltatásunkat.

2018. ápr. 24. 22:50
 5/5 anonim ***** válasza:

2-es vagyok. Kedvezményről eddig szó sem volt.

Szolgáltatás minőségéről volt szó, ami romlana.


Hiába szépítenéd, hogy első alkalomkor "kezit csonkolom, mit tetszik parancsolni" extra színvonal, ha következő alkalommal "na mi kéne gyökér" normál színvonal lenne.


Vásárlót megtartani nehéz, elveszteni annál könnyebb.

2018. ápr. 25. 01:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!