Barátom vállalkozásához készítettem Google Adwords kampányt és hozzáértőktől szeretnék segítséget kérni hogy melyik ajánlattételi stratégiát érdemes választani?
Arról van szó hogy egy bútorszereléssel kapcsolatos weboldalt készítettem neki, amire google adwords kampányt készítettem. A gond az hogy a napi költségkeret furcsa mód elég hamar kimerül, pedig 500 forintra van álíltva. Mikor a kattintások maximalizálása ajánlattételt választottma ki, nem merült le ilyen hamar, de eléggé hátrakerült a hirdetés. Most hogy az intelligens CPC van kiválasztva, viszont gyorsan lemerül, pedig nincs sok kattintás.
Szóval a kérdés az lenne, hogy egyilyen kis egyszerű vállalkozás számára milyen ajánlattételi stratégiát tud tok javasolni és milyen CPC és napi költségkeretet érdemes beálíltani? A lényeg hogy a hirdetés ha lehet,
mindig az első oldalon legyen ha beírom a keresőszót és a napi költség se fogyjon el olyan hamar. (Kérem csak olyan írjon aki már jártas ebben)
Üdvözlet!
Ez így alaposan körülírtad, de ezt látni kell... A lényeg, hogy 500 forint lokálisan is nagyon kevés napi keretnek. Országosan meg nem lehet belőle labdába rúgni.
Érdemes azt a régiót célozni ahol eddig a legtöbb megbízást kapta. Naponta 2-5.000 forint jó lenne...
Érdemes a kulcsszavakhoz, szövegekhez igazítani a landing oldalakat. Külön csoportokban hirdetni az egyes kifejezésekre.
Az intelligens CPC-vel nincs semmi gond. De manuálisan is állíthatod, ezt mi is teszteljük folyamatosan.
A normál kampány mellé kéne indítanod egy dinamikusat is. Vagy ha dinamikus, akkor manuálisat tegyél mellé.
Üdv:
Bökönyi Norbert
PallasCommunication.hu
A napi 500Ft még budapestre is nagyon kevés, mert a keresések döntő többségében nem fog megjelenni a hirdetésed a korlátozott költségkeret miatt.
Az intelligens CPC-nek csak akkor van értelme ha használsz konverzió követést, ezért inkább a kattintások maximalizálása ajánlattételt javaslom.
Mivel alacsony a költségkereted, pontos egyezésű kulcsszavakat használj, így csak akkor jelenik meg a hirdetésed ha pontosan a kulcsszavadat írják be, vagy nagyon kis eltéréssel egy hasonlót.
Pl: [bútor szerelés]
Hívtam a google adwords központot már tegnap, kézségesen segitettek is, viszont a helyzet nem sokat javult, a nap felére lemerül a költségkeret. A pasi javasolta amugy telefonba az 500 forintos keretet és hogy ne adjak meg egy tucat kulcsszót mert általános egyezéssel ugyis megtalálják a céget ha pl beírják hogy ikea bútorszerelés. Mivel a bútorszerelés szó már bennevan.
Amit irsz azzal kapcsolatban az lenne a kérdésem hogy ha pontos egyezésre állítom a kulcsszavakat, abban az esetben ha pl szerepel a bútorszerelés szó mint kulcsszó, akkor az ikea bútorszerelés vagy pl bútorszerelés árak keresőszóra is kifog jönni a hirdetés? Vagy mivel pontos egyezésre van álíltva csak a "bútorszerelés" és a "bútor szerelés" szavakra jönne be a hirdetés a keresőbe? Mert ha csak ezekre jön be azzal az a gond hogy van aki pl ikea bútort akar szereltetni ezért rögtön ikea bútorszerelés szót ír be, igy nem lesz olyan hatékony a hirdetés. Te amugy ha van 4 kulcsszót általános egyezéssel aminek 50 ft-os max cpc értéket adtál meg, akkor a max költségkeretet mennyire álíltanád át? Amugy azt sem értem miért fogy le 500 forintos költségkeret fél nap alatt ha kattintások maximalizálására van álíltva és ahogy nézem alig-alig katitntanak? Mert kizártnak tartom hogy elkattintsák fél nap alatt az 500 forintot amikor egy nap összesen jó ha 6 katitntásunk van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!