Ha egy üzletben mindig aprót kunyerálnak a vásárlóktól, az rontja a szolgáltatás minőségét?
Figyelt kérdés
2016. máj. 12. 13:43
1/4 anonim válasza:
Igen. Itt lenne az ideje bevetni egy paypassos terminált, hogy kártyával fizessék ki a vásárlók az árut. Vagy szólni nekik, hogy fizessenek kártyával.
3/4 anonim válasza:
Nem szerencsés semmiképpen sem. Én úgy oldottam meg, hogy ugyebár minden nyitáskor regisztrálni kell váltót a pénztárgépbe, ezt megnöveltem 7250 Ft-tal, minden érméből 100 Ft- osig tartok egy rúddal a boltban. Ugyanúgy arra sem húzzuk a szánkat, ha vki 3000 Ft-ot apróval akar kifizetni.
4/4 anonim válasza:
A szolgáltatás minőségét a várakozás jelenti nem az érmehasználat, ezt kereskedelmi főiskolán tanuljuk ugye. Tehát ha arra odafigyel az eladó, hogy amikor kéri az aprót akkor a következő vásárlóhoz odaugorjon egy másik kolléga akkor ezzel nincs és nem is lehet gond. De ha ez a sorban állást növeli az gond! Egyébként a főpénztáros/boltvezető (((lásd McDonalds !!!!!)) odamegy óránként minden kasszához és visz váltópénzt a nagy címletek helyett 1 perc a csere. hatékony megoldás, csak figyelni kell a nagyokat hogy csinálják.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!