Mivel garantálja a netpincér azt, hogy a mostani vevőim nem a netpincéren keresztül fognak rendelni?
Mi van???
Egy honlapnak miért kéne azt garantálnia, hogy nem fogják igénybe venni?
Gondolom a kérdező arra gondol, hogy akik eddig is direktbe rendeltek tőle nem szoknak át a netpincérre, ha ott is megjelenik. (mivel nyilván az pénzbe kerül neki)
Nos, ezt az ég világon semmivel.
1.) Efféle garanciák nincsenek, nem is lehetnek és nincs is értelmük. Ugyanez megfordítható: mivel garantálod azt, hogy a netpincéres ügyfelek a következő alkalommal nem direktben rendelnek tőled?
2.) A netpincér mellett vannak mág más, SOKKAL korrektebb, bár egyelőre még annyire nem ismert szolgáltatók, menj azokhoz is.
3.) Alakítsd úgy az étlapot, árat, akciót, szolgáltatásokat, hogy jobban megérje a vendégnek direktben tőled rendelni.
4.) Ha ezeket a dolgokat meg kell kérdezned, az azt jelenti, hogy az üzleti érzékeddel komoly gondok vannak. A vendéglátás az egyik legkeményebb szakma, ahol mindenki megpróbál átverni és meglopni téged, egyáltalán nem biztos, hogy neked való. Jóindulattal mondom: a profik is bele szoktak bukni. Beszéld meg a téged jól ismerő okos emberekkel ezt, mert nagyon könnyű gyorsan sokat bukni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!