Egy cég hogyan kaphat reális visszajelzést egy reklám hatásosságáról olyan esetben, mikor több reklám is van, de egyenként kéne látni a reklámok hatását?
Az attól függ, hol és hogyan hirdet.
Neten különböző követőkódokkal lehet mérni a konverziókat, szórólapon egyedi kuponokkal (egy kampány = egy kupon), tv-reklámokban talán az időfaktor dominál, az kevésbé mérhető (ha nem egy bizonyos terméket vagy akciót hirdetnek benne).
Egyébként a tv-s hirdetések nagy része csak imázsreklám, ami a cég emberek tudatában tartására épül. Aztán a boltban beugrik, hogy "ezt láttam már a tv-ben", vagy "ez egy ismert, jó márka", stb. Ezeknek a reklámoknak valószínűleg nincs azonnali hatása, viszont a versenytársak miatt ezek a cégek nem engedhetik meg maguknak, hogy ne hirdessenek ezekben a médiumokban / felületeken, különben előbb-utóbb mérhetően csökkenne a bevételük.
Szóval van, amit egész pontosan mérni lehet, van, amit kevésbé.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!